فیلم چاقوکشی 2

هرآنچه از فیلم چاقوکشی 2 می‌دانیم؛ تاریخ انتشار، ترکیب بازیگران و خط داستانی

فیلم چاقوکشی 2 – Knives Out 2 یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی سال 2022 است و در ادامه می‌توانید تمامی اطلاعات فاش شده از آن را مطالعه کنید.

فیلم چاقوکشی 2 – Knives Out 2 سال آینده اکران می‌شود و تا اینجا اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نیازی نیست که حتما کارآگاه خصوصی مشهور، بنویت بلانک (Benoit Blanc) باشید تا متوجه‌ی موفقیت‌های چشمگیر فیلم چاقوکشی (2019) شوید. یک اثر جنایی متفاوت از ریان جانسن (Rian Johnson) که با یک روایت داستان پیچیده، طنز، تدوین مناسب و تیم بازیگری حیرت انگیزش، توانست مورد تحسین قرار بگیرد و به فروش فوق العاده‌ی 311 میلیون دلاری برسد. این فیلم توانست نامزدی اسکار بهترین فیلم‌نامه را بدست بیاورد و نامزد بهترین فیلم کمدی در جوایز گلدن گلوب شود.

داستان قسمت اول، در رابطه با یک نویسنده‌ی رمان‌های جنایی به نام هارلن ترومبی بود که تمامی اعضای خانواده‌اش را برای جشن تولد 85 سالگی‌اش دعوت می‌کند اما پس از پایان مراسم، به شکل مشکولی به قتل می‌رسد. در ادامه، گارآگاه خصوصی کارکشته، بنویت بلانک وارد ماجراها می‌شود تا پرده از حقیقت بردارد. در این فیلم، بازیگرانی همچون دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، دان جانسون، تونی کولت، کاترین لانگفورد و کریستوفر پلامر نقش آفرینی می‌کردند.

فیلم چاقوکشی 2

تیم بازیگری قسمت اول

ایده‌ی کلی این فیلم در سال 2005 در ذهن جانسن شکل گرفت و او تصمیم داشت تا یک اثر معمایی شبیه به داستان‌های آگاتا کریستی بسازد. توسعه‌ی اثر قرار بود پس از به اتمام رسیدن پروسه‌ی فیلم‌برداری لوپر (2012) آغاز شود اما جنگ ستارگان: آخرین جدای باعث شد تا برنامه‌های جانسن به تعویق بیفتند. در نهایت، پس از اینکه پرونده‌ی فیلم آخرین جدای بسته شد، جانسن به مدت هفت ماه بر روی فیلمنامه‌ی چاقوکشی کار کرد تا اثر مورد نظرش را خلق کند و پروژه‌های دیگر را کنار گذاشت.

قسمت اول حتی از حد انتظارات نیز فراتر رفت و می‌توان امیدوار بود که نوع نگاه‌ و استعداد‌های جانسن به چاقوهای آخته 2 نیز منتقل شود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که سرویس استریم نتفلیکس، حق پخش دو قسمت بعدی این مجموعه را با قیمت 450 میلیون دلار خریداری کرد. با این تفاصیل، جانسن حالا بودجه بالاتر و آزادی عمل بیشتری هم دارد تا اثر دلخواه خودش را تولید کند. تمامی اطلاعات منتشر شده از فیلم Knives Out 2 را در ادامه مطالعه کنید.

تاریخ اکران فیلم چاقوکشی 2

با اینکه تاریخ پخش دقیق فیلم مشخص نیست اما به احتمال زیاد در اواسط یا اواخر سال 2022 از سرویس تفلیکس منتشر خواهد شد. فیلم‌برداری اثر مدتی قبل در یونان آغاز شد و با توجه به بهبود وضعیت جهان در زمینه‌ی مبارزه با کرونا ویروس، می‌توان انتظار داشت که این اثر با تاخیر چندانی رو به رو نشود. علاوه‌ بر‌ این‌ها، هنوز مشخص نشده که آیا نتفلیکس، چاقوهای آخته 2 را به صورت محدود در سینماها نیز اکران می‌کند یا خیر. اما اتفاق خوب این است که از همان روز اول پخش، می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید و نیازی نیست منتظر انتشار نسخه بلو-ری باشید.

فیلم چاقوکشی 2

دنیل کریگ با ظاهری متفاوت در پشت صحنه قسمت دوم

آیا قسمت دوم یک دنباله‌ی مستقیم است؟

اگرچه تیم بازیگری قسمت اول را ستارگان بزرگی تشکیل می‌دادند که هرکدام‌شان به تنهایی می‌توانستند نقش اول یک فیلم باشند اما با توجه به ساختار اثر، هیچ کدام از آن‌ها را در این دنباله مشاهده نخواهیم کرد. ریان جانسن تایید کرده که قسمت دوم شامل یک تیم بازیگری کاملا جدید می‌شود و یک داستان تازه را روایت می‌کند.

وی تا پیش از این هم به این نکته اشاره کرده بود که همه‌ی معماهای قتل نباید با یک سناریوی یکسان اتفاق بیفتند و دوست دارد که این ژانر را با شخصیت‌های متنوع، یک سبک روایی متفاوت و در فضاهایی تازه تجربه کند. در نتیجه، تنها ارتباط قسمت دوم با قسمت اول، شخصیت بنویت بلانک است و در مجموع، با یک فیلم کاملا متفاوت به رو به خواهیم شد.

بازیگران اصلی این قسمت چه کسانی هستند؟

اکثر هنرپیشگان قسمت اول، در فیلم Knives Out 2 حضور ندارند و اگر هم حضور داشته‌ باشند، به صورت کوتاه و افتخاری خواهد بود. همان طور که بالاتر هم اشاره شد، بنویت بلانک تنها کسی است که حضور کاملی در این قسمت دارد و نقش آن را دنیل کریگ ایفا خواهد کرد. یکی از شروط نتفلیکس برای خرید امتیاز قسمت‌های بعدی، حضور کریگ در پروژه بود؛ بنابر این می‌توانیم مطمئن باشیم که در قسمت‌های بعدی نیز حضور خواهد داشت.

فیلم چاقوکشی 2

اما در کنار مامور 007، تاکنون چند بازیگر جدید برای این قسمت تایید شده‌اند که می‌توانند مخاطبان را راضی کنند از جمله، کیت هادسن (تقریبا مشهور / دیپ‌واتر هورایزن)، لسلی اودم جونیور (همیلتون / یک شب در میامی)، ادوارد نورتون (فایت کلاب / تاریخ مجهول آمریکا)، دیو باتیستا (ارتش مردگان / محافظان کهکشان)، جنل مونی (اشخاص پنهان / هریت)، کاترین هان (وانداویژن / زندگی خصوصی)، مدلین کلاین (پسر پاک شد)، جسیکا هنویک (بازی تاج و تخت / جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و ایتن هاوک (نخستین اصلاح‌شده / شوم).

هنوز نمی‌دانیم این بازیگران چه نقش‌هایی را برعهده دارند اما لسلی اودم جونیور وعده داده که نسخه دوم از قسمت اول هم بهتر خواهد بود و طرفداران را غافل‌گیر می‌کند. او همچنین گفته که تمامی شخصیت‌ها می‌توانند یک مظنون باشند، پس همانند قسمت قبل احتمالا تا بخش‌های پایانی نمی‌توانیم حدس بزنیم که مجرم اصلی چه کسی است.

اما دیو باتیستا نیز در رابطه با این فیلم گفتگو کرده است. او که سابقه‌ی همکاری با دنیل کریگ در فیلم اسپکتر (Spectre) را دارد، گفته که برای نقش آفرینی در این فیلم دچار استرس شده است. اخیرا نیز تصویری از او در کنار مدلین کلاین منتشر شده که سوار بر یک موتورسیکلت هستد، با این تفاصل باید منتظر چند سکانس اکشن هم باشیم. اخیرا تصاویری از ایتن هاوک و کیت هادسن نیز در یونان منتشر شده است.

زمان و مکان آغاز فیلم‌برداری

فیلم‌برداری فیلم چاقوکشی 2 از تاریخ 28 ژوئن (7 تیر) آغاز شد و در حال حاضر در کشور یونان، در حال انجام است. تصاویری که در چند هفته اخیر از فیلم به بیرون درز کرده، از جزیره اسپتسز (Spetses) بوده‌ که از مناطق دیدنی یونان به حساب می‌آید. هنوز نمی‌دانیم که آیا تمام بخش‌های داستان در یونان اتفاق می‌افتد یا بخش‌هایی از آن در کشورهای دیگر ساخته خواهد شد.

فیلم چاقوکشی 2

دنیل کریگ و ایتن هاوک در پشت صحنه قسمت دوم

آیا تریلر این قسمت انتشار یافته؟

در حال حاضر خیر و از آنجایی که هنوز سازندگان، تاریخ پخش اثر را مشخص نکرده‌اند، احتمالا تا اوایل سایت 2022 باید برای عرضه اولین تریلر منتظر بمانیم. تریلر فیلم Knives Out 2 احتمالا زمانی منتشر می‌شود که تیم تولید به یک تاریخ اکران دقیق برسد و تاخیری در راه نباشد.

آیا جزئیات داستانی این قسمت را می‌دانیم؟

همان طور که از شخصیت‌های این نسخه اطلاعاتی در دست نیست، از داستان آن هم چیزی فاش نشده است اما می‌دانیم که از نظر ساختاری، به قسمت اول شباهت خواهد داشت. یعنی یک معمای قتل مرموز که پای کارآگاه اصلی را به ماجراها باز می‌کند و شخصیت‌های مختلف، هر کدام انگیزه‌‌های شخصی برای این قتل دارند.

همچنین ریان جانسن مدتی قبل تایید کرد که در این قسمت، چند قتل مختلف رخ خواهد داد. باید دید این قتل‌ها چگونه به یکدیگر مرتبط می‌شوند و نقش کشور یونان در این میان چیست، آیا شخصیت‌ها در سفر هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر باید مدتی صبر کنیم.

فیلم چاقوکشی 2

آیا فیلم چاقوکشی 3 هم ساخته خواهد شد؟

معمولا تا زمانی که یک فیلم اکران نشود و موفق عمل نکند، نسخه‌ی دنباله‌ی آن تایید و ساخته نخواهد شد. اما شرایط در رابطه با فیلم چاقوهای آخته 2 متفاوت است زیرا از آنجایی که توسط نتفلیکس به قیمت 450 میلیون دلار خریداری شده، دیگر اهمیتی ندارد که در گیشه موفق باشد یا خیر. طبق قراردادی که آن‌ها با جانسن دارند، تولید قسمت سوم نیز قطعی است.

نسخه سوم را هم جانسن نوشته و کارگردانی می‌کند و نقش اصلی را دنیل کریگ بر عهده خواهد داشت. لازم به ذکر است که تولید قسمت‌های دوم و سوم به صورت همزمان و پشت سر هم انجام نمی‌شود، بنابراین برای تماشای قسمت سوم احتمالا باید تا اواخر سال 2023 یا حتی 2024 منتظر بمانیم. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این فیلم، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا منتظر فیلم چاقوکشی 2 هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*