انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها

انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها به پربیننده‌ترین انیمیشن نتفلیکس تبدیل شد

طبق جدیدترین آمار، انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها – The Mitchells Vs. The Machines به پرمخاطب‌ترین انیمیشن نتفلیکس تبدیل شده است.

انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها پس از انتشار، با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد. یک فیلم مفرح در ژانر کمدی و علمی‌-تخیلی با صداپیشگی بازیگرانی مانند دنی مک‌براید و اولیویا کلمن. حالا جدیدترین آمار به دست آمده نشان می‌دهد که این اثر دیدنی، به پربیننده‌ترین انیمیشن تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شده است.

به گفته نتفلیکس، این انیمیشن که توسط مایک رایاندا کارگردانی شده و محصول کمپانی سونی پیکچرز می‌باشد، در ۲۸ روز اول ۵۳ میلیون بیننده داشته است. تا پیش از انتشار انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها، این رکورد در اختیار Over The Moon با ۴۳ و انیمیشن The Willoughby با ۳۸ میلیون بیننده بود. اما حالا محصول جدید سونی پیکچرز، رکوردهای شبکه نتفلیکس را جابه‌جا کرده است.

اگر بخواهیم کمی از این بحث و همچنین موضوع انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها فاصله بگیریم، باید وارد جهان فیلم‌های نتفلیکس شویم. طبق جدیدترین پیش‌بینی‌ها، تخمین زده شده که فیلم «پدرانگی» با بازی کوین هارت، در ۲۸ روز ابتدایی انتشار خود، ۷۴ میلیون بیننده داشته است؛ این کمدی-درام در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) منتشر شد. همچنین فیلم جنجالی زک اسنایدر (Army of the Dead) نیز به رکورد ۷۵ میلیون بیننده دست پیدا کرد؛ ۳ میلیون بیشتر از ۷۲ میلیون تماشاگری که در ابتدا توسط نتفلیکس پیش‌بینی شده بود.

فیلم Project Power نیز در رده هشتم پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس قرار دارد. فیلم Extraction با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی و همچنین دستیابی به رکورد ۹۹ میلیون تماشاگر، کماکان پربیننده‌ترین فیلم سینمایی تاریخ شبکه نتفلیکس است؛ پس از آن، فیلم Bird Box با ۸۹ میلیون بیننده در جایگاه دوم قرار دارد. انیمیشن میچل‌ها علیه ماشین‌ها هم به پربیننده‌ترین اثر انیمیشنی تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است؛ اتفاقی که می‌تواند برای دوست‌داران این عنوان، خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای باشد.

شما از میان انیمیشن‌ها و فیلم‌های شبکه نتفلیکس کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*