طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از دستور کار امروز مجلس خارج شد

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی طی جلسه علنی امروز مورد بررسی قرار نگرفت گفت این طرح در جلسات بعدی بررسی خواهد شد.

صبح روز دوشنبه 4 مرداد 1400 قرار بود طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار بگیرد و حتی در ساعات ابتدایی امروز نیز نمایندگان برای موافقت یا مخالفت از این طرح ثبت نام کرده بودند، اما مدتی بعد اعلام شد این طرح از دستور کار امروز مجلس خارج شده است.

سیدنظام الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در همین راستا عنوان کرد این طرح از دستور کار این هفته مجلس خارج نشده، بلکه امروز فرصت مطرح شدن آن در جلسه علنی را نداشتیم و به همین دلیل آن را در جلسات آینده مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

چرا امروز طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بررسی نشد؟

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این طرح در جلسات آینده مجلس بررسی خواهد شد در خصوص عدم بررسی آن طی جلسه امروز عنوان کرد:

روال مجلس این است که تا بخشی از جلسه، دستور کار مطرح می‌شود و بعد وارد تذکر و نطق نمایندگان خواهیم شد، بنابراین گاهی دستورهایی که از قبل اعلام می‌شود به دلیل طولانی شدن دستورهای قبلی در همان روز مطرح نمی‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*