صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی فردا در مجلس مطرح می‌شود

این هفته و احتمالا فردا دوشنبه 4 مرداد 1400 طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود و نمایندگان به بررسی آن می‌پردازند.

در هفته جاری، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به مجلس شورای اسلامی می‌رود. طبق اطلاعات به دست آمده، به احتمال زیاد در روزهای دوشنبه یا سه شنبه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی به بررسی طرح پرحاشیه فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی می‌پردازند تا سرانجام تکلیف این طرح مشخص شود.

جلسه‌های علنی مجلس در این هفته در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و احتمالا در این روزها بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در خصوص رسیدگی به طرح ساماندهی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، طبق اصل 85 قانون اساسی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

این طرح تاکنون حواشی زیادی داشته و بسیاری از کاربران نگران این موضوع هستند که با تصویب طرح مذکور شاهد محدودیت اینترنت، راه‌اندازی اینترنت ملی و جداسازی از اینترنت جهانی و فیلتر شدن شبکه های اجتماعی باشیم. برای اطلاع از جزئیات این طرح می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چندوقت پیش رفتم لباسشویی بخرم دیدم تو کاتالوگ نوشته دارای شستشوی شرعی!:| احتمالا میخوان اینترنت و گوشی موبایل شرعی تولید کنن

  2. اینا نمیتونن اینتررنت//ملی/بسازن//مگه/باکمک/چین