بازی Star Wars: Hunters

تریلر جدید بازی Star Wars: Hunters را تماشا کنید؛ انتشار در سال 2022

بازی Star Wars: Hunters – جنگ ستارگان: شکارچیان یکی از عناوین موبایلی مورد انتظار است که در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی جدید آن را مشاهده کنید.

تریلر جدید بازی Star Wars: Hunters دو شخصیت اصلی آن را نشان می‌دهد و همچنین تاخیر خوردن‌ این عنوان تا سال 2022 را اعلام می‌کند.

این بازی در ماه فوریه معرفی شد و قرار بود در سال 2021 برای اندروید و آی او اس منتشر شود اما ظاهرا برای تجربه‌ی آن باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید. در جریان رویداد اخیر اپل پیرامون معرفی آیفون 13، یک تریلر سینمایی جدید از این بازی انتشار یافت که اگرچه گیم پلی آن را نشان نمی‌دهد اما حداقل اعلام می‌کند که چه زمانی باید منتظر عرضه‌اش باشیم.

تریلر جدید بازی Star Wars: Hunters

این تریلر، شخصیت‌های جدیدی را به تصویر می‌کشد که هر کدام، قابلیت‌های ویژه‌ای دارند اما اگر از طرفداران عناوین نقش آفرینی هستید، نباید چندان هیجان زده شوید زیرا این بازی در ژانر موبا (MOBA) قرار می‌گیرد و شامل مبارزات آنلاین 4 در برابر 4 می‌شود. شما نقش یک شخصیت را برعهده خواهید داشت و با زاویه دوربین سوم شخص مبارزه می‌کنید.

ماجراهای این نسخه، میان فیلم‌های بازگشت جدای (Return of the Jedi) و نیرو برمی‌خیزد (The Force Awakens) اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های آن کاملا جدید هستند. البته شاید در آینده، شخصیت‌های محبوب و آشنایی را در این بازی مشاهده کنیم.

تا اینجا هیچ اطلاعاتی در رابطه با گیم پلی بازی در دست نیست اما می‌توان انتظار داشت که بخش داستانی تک‌نفره نداشته باشد و به صورت رایگان (فری تو پلی) عرضه شود. این بازی می‌تواند برای طرفداران مجموعه جنگ ستارگان و آثار رقابتی، جذاب باشد اما تا انتشار اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

کسانی که برای تجربه‌ی این بازی از همین حالا ثبت نام کنند، آیتم‌های ویژه‌ای را در آینده دریافت کرده و این فرصت را دارند تا آن را زودتر از دیگران تجربه کنند. بازی Star Wars: Hunters در سال 2022 برای گوشی‌های اندرویدی، آی او اس و کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*