نیسان GT-R مدل 2022

نیسان GT-R مدل 2022 به همراه نسخه‌های تولید محدود جدید معرفی شد

نیسان GT-R مدل 2022 معرفی شد. نیسان برای مدل جدید GT-R چند نسخه تولید محدود ویژه را در نظر گرفت. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی نیسان از نسخه ارتقا پیدا کرده GT-R برای بازار ژاپن پرده برداشت. این خودرو علاوه بر این که نسبت به قبل به‌روزرسانی‌های متعددی را تجربه کرده است، اکنون برای آن دو نسخه تولید محدود با نام‌های GT-R پریمیوم ادیشن T-Spec و GT-R ترک ادیشن T-Spec نیز عرضه خواهد شد که البته فقط 100 دستگاه از این نسخه‌های ویژه به تولید خواهد رسید.

مشخصات نیسان GT-R مدل 2022

نیسان GT-R مدل 2022

نیسان برای نسخه پریمیوم ادیشن این خودرو قیمت حدود 144 هزار و 600 دلار را در نظر گرفت که با رینگ‌های عریض‌تر برنزی رنگ نسبت به سایر مدل‌ها متمایز شده است. برای این نسخه طراحی داخلی خاص و تنظیم ویژه تعلیق نیز در نظر گرفته شده است. نسخه ترک ادیشن نیسان GT-R مدل 2022 نیز که نیسمو طراحی آن را انجام داده از سقف و در صندوق جدید فیبر کربنی برای کاهش وزن بهره می‌برد.

نیسان GT-R مدل 2022

نسخه ترک ادیشن حدود 162 هزار و 600 دلار قیمت دارد که آن را به گران‌ترین عضو نیسان GT-R مدل 2022 تبدیل کرده است. قیمت پایه این خودرو نیز از 98 هزار و 500 دلار شروع خواهد شد. علاوه بر این نسخه‌ها، نیسان برای GT-R معمولی نیز به‌رزورسانی‌هایی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ترمزهای کربن سرامیکی، اسپویلر عقب فیبر کربنی و کاور موتور اختصاصی اشاره کرد. همچنین این نسخه اکنون با دو رنگ بیرونی جدید یشمی و بنفش قابل سفارش خواهد بود.

نیسان GT-R مدل 2022

این خودروساز ژاپنی قصد دارد نسخه تولید محدود جدیدی با نام GT-R T-Spec را نیز به بازار آمریکا عرضه کند که این نسخه در سطحی بالاتر از GT-R پریمیوم قرار دارد و با دو رنگ جدید یشمی و بنفش به فروش می‌رسد. از ویژگی‌های نسخه GT-R T-Spec می‌توان به گلگیرهای جلوی عریض‌تر، رینگ‌های ۲۰ اینچی طلایی‌رنگ، ترمزهای کربن سرامیکی، اسپویلر عقب فیبر کربنی، آینه‌های همرنگ بدنه، ورودی‌های هوای مشکی‌رنگ روی کاپوت و نشان‌های T-Spec اشاره کرد که این نسخه را به شکل ویژه با سایر نسخه‌ها متمایز کرده‌اند.

نیسان GT-R مدل 2022

این نسخه ویژه نیسان GT-R مدل 2022 در داخل نیز به نشان‌های ویژه، تودوزی سبزرنگ، صندلی‌های چرمی و رو سقفی آلکانترا مجهز شده است. از لحاظ فنی اما این خودرو از همان موتور معروف 3.8 لیتری V6 توئین توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرت 565 اسب بخار و گشتاور 633 نیوتن متر را به تولید برساند. نیروی تولیدی از پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعت دو کلاچه به تمام چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد.

نیسان GT-R مدل 2022

نسخه تولید بسیار محدود GT-R T-Spec از زمستان امسال و با قیمت 138 هزار و 490 دلار در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. همچنین مشتریان ژاپنی می‌توانند نیسان GT-R مدل 2022 را از اواسط ماه اکتبر 2021 خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*