استفاده از واتساپ در چند دستگاه

استفاده از واتساپ در چند دستگاه برای کاربران iOS امکان‌پذیر شد

سرانجام قابلیت استفاده از واتساپ در چند دستگاه بدون نیاز به وصل شدن گوشی به اینترنت برای کاربران iOS عرضه شد. کاربران این پیام رسان اجتماعی مدت‌ها منتظر این قابلیت بودند.

نسخه بتا برنامه واتساپ در iOS در جدیدترین نسخه خود امکان استفاده از واتساپ در چند دستگاه مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از این ویژگی جدید می‌توان از یک حساب کاربری واتس‌اپ در ۴ دستگاه دیگر استفاده کرد. این دستگاه‌ها شمال رایانه ویندوزی، رایانه مجهز به مک او اس، پورتال فیسبوک و دستگاهی در حال اجرای واتساپ وب می‌شوند.

متاسفانه کاربران همچنان نمی‌توانند از یک اکانت واتساپ در دو گوشی مختلف استفاده کنند. کاربرانی که دارای نسخه 2.21.180.14 واتساپ برای iOS هستند و در برنامه بتا این پیام رسان محبوب ثبت نام کرده‌اند، حالا در بخش تنظیمات و در قسمت «دستگاه‌های متصل» گزینه استفاده در چند دستگاه را مشاهده خواهند کرد.

استفاده از واتساپ در چند دستگاه

نکته مهم این است که دیگر لازم نیست برای استفاده از واتساپ در دسکتاپ، اینترنت گوشی هم متصل باشد. اضافه کردن یک دستگاه جدید همانند واتس‌آب وب با اسکن کردن یک کد QR انجام خواهد شد.

زمان مورد نیاز برای لینک شدن دستگاه جدید نیز به حجم پیام‌های شما بستگی دارد. همانند تمامی نسخه‌های بتا، واتساپ اعلام کرده که برخی قابلیت‌ها ممکن است به خوبی کار نکنند یا حتی مشکل‌ساز شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*