تلویزیون 325 اینچی ال جی

تلویزیون 325 اینچی ال جی Direct View معرفی شد؛ رقیب The Wall سامسونگ

تلویزیون 325 اینچی ال جی رونمایی شد. این تلویزیون غول پیکر LG Direct View LED TV نام دارد و برای رقابت با تلویزیون The Wall سامسونگ عرضه شده است.

ال جی الکترونیکس از تلویزیون غول پیکر Direct View LED رونمایی کرد. این تلویزیون با نمایشگری بسیار بزرگ و سیستم سینمای خانگی فوق‌العاده، بخش فوق لوکس بازار را هدف گرفته است. تلویزیون ال جی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشابه با تلویزیون The Wall سامسونگ بهره می‌برد.

تلویزیون 325 اینچی ال جی Direct View LED

تلویزیون 325 اینچی ال جی

ال جی DVLED از میلیون‌ها LED برای شکل دادن به یک تصویر کامل در ابعاد و اشکال گوناگون استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند این تلویزیون را در ابعاد 81 اینچی تا 325 اینچی انتخاب کنند و به این ترتیب فضای اتاق خود را کاملا دگرگون کنند. نکته جالب اینکه تلویزیون سامسونگ در این ابعاد در دسترس نیست و همین نیز نقطه برتری محصول ال جی محسوب می‌شود.

این تلویزیون طبیعتا از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ پشتیبانی می‌کند؛ اما مواقعی پیش می‌آید که می‌خواهید چند ویدیو را به صورت همزمان تماشا کنید و دقیقا همینجاست که نسبت تصویر ۳۲ به ۹ این تلویزیون به کار می‌آید. ال جی DVLED به واسطه استفاده از ۳۳ میلیون دیود، توانایی ارائه رزولوشن 4K و 8K را دارد. این تلویزیون همچنین تا مدل ۱۲۹ اینچی با رزولوشن 2K عرضه خواهد شد.

تلویزیون 325 اینچی ال جی

شرکت پیشرو کره‌ای همچنین یک کنترلر WebOS را جهت به ارمغان آوردن قابلیت‌های تلویزیون هوشمند برای محصول جدید خود، ارائه خواهد کرد. هیولای ال جی نیز همانند رقیب خود قیمت ثابتی ندارد و قیمتش با توجه به ابعاد و شخصی سازی‌های مختلف متفاوت خواهد بود.

هرچند انتظار می‌رود که حداقل قیمت این غول 325 ایچی حدود ۳۰ هزار دلار باشد که ظاهرا خیلی ارزان‌تر از تلویزیون رولی ال جی است. ال جی از همین حالا دریافت سفارش برای تلویزیون 325 اینچی خود را آغاز کرده است. DVLED می‌تواند یک تجربه بصری فوق‌العاده متفاوت را به ارمغان بیاورد و گزینه خوبی برای خانه‌های فوق لوکس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دنیا بدون کره جنوبی نابود میشه…زنده باد مهد علم و تکنولوژی دنیا