بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 تا اواخر آبان ماه تاخیر خورد

طبق اخبار منتشر شده، بازی Battlefield 2042 – بتلفیلد 2042 به تعویق افتاده و حالا قرار است در اواخر آبان ماه عرضه شود.

بازی Battlefield 2042 که قرار بود در ماه اکتبر منتشر شود، با یک تاخیر 27 روزه، در اواسط ماه نوامبر در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها برای عرضه بازی بتلفیلد 2042 در تاریخ مقرر، به خوبی پیش نرفته و استودیوی دایس (DICE) رسما تایید کرد که برای تجربه‌ی این نسخه‌ باید تا 19 نوامبر (28 آبان) منتظر بمانید. در چند مدت اخیر هم شایعاتی منتشر شده بود که به تاخیر خوردن بازی اشاره داشت؛ این نسخه تا پیش از این قرار بود در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) عرضه شود.

شرکت EA نیز در این رابطه اضافه کرده که اعضای تیم سازنده به دلیل شیوع کرونا ویروس، نتوانسته‌ بودند این اواخر در کنار یکدیگر کار کنند و بتوانند بازی را به پایان برسانند. این تاخیر کمک خواهد کرد تا بتفلید جدید کاملا آماده‌ی انتشار شود و مشکل خاصی نداشته باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا این تاریخ عرضه‌ی جدید به موفقیت بازی کمک خواهد کرد یا خیر. اگر نسخه‌ی 2042 در همان تاریخ 22 اکتبر منتشر می‌شد، در واقع کمی زودتر از بازی کال آو دیوتی: ونگارد (Call of Duty: Vanguard) در دسترس قرار می‌گرفت اما حالا نه تنها پس از این بازی عرضه می‌شود، بلکه یک رقیب سرسخت دیگر هم خواهد داشت: هیلو اینفینیت (Halo Infinite).

بازی Battlefield 2042

دایس برای توسعه‌ی این بازی، مسیر سختی را طی کرده و حتی یک سال بیشتر برای آن وقت گذاشته تا بتواند نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را به سطح ایده‌آل برساند. در همین راستا، نسخه‌های نسل نهمی، به جای 64 بازیکن، در هر سرور از 128 بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کنند.

نسخه جدید بتلفیلد، بخش داستانی تک‌نفره ندارد و یک عنوان آنلاین چندنفره خواهد بود. این بازی با تمرکز بر همکاری‌های تیمی، نقشه‌های چندوجهی و گسترده، سلاح‌های جدید و وسایل نقلیه مدرن، می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌ انگیز برای بازی‌دوستان باشد.

همان طور که بالاتر هم ذکر شد، این بازی مورد انتظار در تاریخ 28 آبان برای پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*