نسخه بتا بتلفیلد موبایل پاییز امسال برای اندروید منتشر خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که نسخه بتا بازی بتلفیلد موبایل – Battlefield Mobile در پاییز سال جاری برای کاربران اندروید منتشر خواهد شد.

چندی پیش مشخص شد که الکترونیک آرتز در حال کار بر روی نسخه موبایل و مستقل سری محبوب و پرطرفدار Battlefield است. از قرار معلوم این عنوان در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. اخیراً این ناشر مطرح و باسابقه، جزئیات جدیدی را درباره این بازی به اشتراک گذاشته است.

اما زودتر از آن زمان، EA قصد دارد نسخه بتا بتلفیلد موبایل را پاییز امسال ابتدا در دسترس کاربران اندرویدی ساکن فیلیپین و اندونزی قرار دهد. الکترونیک آرتز با راه‌اندازی نسخه آزمایشی این عنوان، به مرور زمان بازی را گسترش می‌دهد و در آینده و مناطق و کشورهای بیشتری را اضافه خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر منتشرشده از گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار را مشاهده کنید.

آزمایش اولیه نسخه بتا تنها شامل یک نقشه به نام Grand Bazaar و مود کانکوئست (که امضای این فرنچایز است) خواهد بود. الکترونیک آرتز قول داده که هنگام نزدیک شدن به تاریخ انتشار Battlefield Mobile در سال ۲۰۲۲، جزئیات بیشتری را درباره سایر نقشه‌ها و حالت‌های مختلف بازی به اشتراک بگذارد. همچنین EA تاکید کرد که این بازی یک عنوان رایگان است که تنها شامل آیتم‌های ویژه خواهد بود. می‌توانید برخی از آن‌ها را در بتل پس‌های فصلی به دست آورید. بتلفیلد موبایل از کراس‌پلی میان نسخه‌های کنسولی یا کامپیوترهای شخصی سری Battlefield پشتیبانی نمی‌کند؛ زیرا یک عنوان مستقل خواهد بود که تنها برای تلفن‌های همراه ساخته می‌شود.

اگر احیاناً در فیلیپین یا اندونزی زندگی می‌کنید، می‌توانید وارد فروشگاه گوگل پلی شوید و با پیش‌ثبت‌نام این عنوان، از انتشار نسخه بتا بتلفیلد موبایل خبردار شوید. با توجه به گفته‌های الکترونیک آرتز و تلاش این شرکت برای رقابت با کال آو دیوتی موبایل، باید از همین الان خودمان را برای یک عنوان هیجان‌انگیز و خوش‌ساخت آماده کنیم. نبرد جدیدی میان غول‌های شوتر اول‌شخص در راه خواهد بود که این‌بار بر روی نمایشگرهای موبایل اتفاق می‌افتد.

نظر شما درباره این عنوان مورد انتظار چیست؟ آیا نسخه موبایل بتلفیلد می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌های اصلی این سری را تکرار کند و کال آو دیوتی موبایل را شکست دهد یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*