بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

E3 2021: اولین تریلر گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را تماشا کنید

طی کنفرانس شرکت مایکروسافت و بتسدا در مراسم E3 2021 از نخستین تریلر گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ رونمایی شد.این بازی امسال منتشر می‌شود.

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو بازی‌سازی دایس – DICE در هفته گذشته از نسخه جدید بازی بتلفیلد رونمایی کردند. حالا طرفداران می‌توانند اولین تریلر منتشرشده از گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را که در رویداد E3 2021 نمایش داده شد، تماشا کنند و با دیدگاه بهتری به سراغ این شوتر اول‌شخص موردانتظار بروند.

نخستین تریلر گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ که طی کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 2021 به نمایش درآمد، سلاح‌های جدید و مدرن، تأثیر آب و هوا در محیط مانند گردبادها و طوفان‌های شن و نقشه‌های عظیم و گسترده این عنوان را نشان می‌دهد؛ نقشه‌هایی که قابلیت پشتیبانی از ۱۲۸ بازیکن را به صورت همزمان خواهند داشت. در ادامه می‌توانید این تریلر نفس‌گیر و جذاب را تماشا کنید.

پیش از این مشخص شده بود که نسخه جدید بازی بتلفیلد کمپین داستانی و تک‌نفره ندارد و یک عنوان کاملاً چندنفره خواهد بود. بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ با تمرکز بر همکاری‌های تیمی، نقشه‌های چندوجهی و گسترده، سلاح‌های جدید و وسایل نقلیه مدرن، قصد ارائه تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را به گیمرها دارد. تجربه جذابی که می‌تواتد تا پیش از معرفی رسمی و انتشار بازی بتلفیلد ۶، طرفداران این سری قدیمی و پرطرفدار را سرگرم کند.

این بازی موردانتظار در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴، پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و می‌تواند پاییز هیجان‌انگیزی را برای دوست‌داران شوترهای اول‌شخص نظامی رقم بزند.

نظر شما درباره تریلر گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ چیست؟ آیا به این عنوان علاقه دارید و آن را رقیب مناسبی برای نسخه‌های جدید سری کال آو دیوتی می‌دانید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه.فقط حیف بخش داستانی نداره