یخچال ایکس باکس

E3 2021: مایکروسافت رسما از یخچال ایکس باکس رونمایی کرد

مایکروسافت در جریان کنفرانس کمپانی بتسدا در رویداد E3 2021 رسما از یخچال ایکس باکس رونمایی کرد!

پس از عرضه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس در اواخر پاییز گذشته رسانه‌ها و بازیکنان بسیاری با ظاهر کنسول نسل نهمی مایکروسافت شوخی کردند و آن را شبیه به یک یخچال دانستند. پس از اینکه میم‌ها و شوخی‌های اینترنتی در این خصوص فراگیر شد، مایکروسافت بهترین راه مقابله با آن را پذیرش این حقیقت و همراهی با آن دانست! در ابتدا حساب رسمی ایکس باکس در توئیتر از احتمال ساخته شدن یک یخچال مطابق با ظاهر ایکس باکس های جدید خبر داد که با واکنش‌های مثبتی از هواداران مواجه شد و حالا در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2021 مایکروسافت رسما از یخچال ایکس باکس با ظاهری شبیه به ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرده است.

این یخچال در تعطیلات پایان سال میلادی 2021 روانه بازار خواهد شد. بخش بیرونی آن بسیار شبیه به کنسول نسل نهمی مایکروسافت است و قسمت‌های داخلی آن نیز سبز رنگ هستند و برای نگه‌داری و خنک کردن همزمان چند نوشیدنی طراحی شده‌اند. هنوز اطلاعاتی از قیمت و ابعاد دقیق این یخچال در دسترس نیست.

مایکروسافت در ماه‌های اخیر گام‌های موثری در جهت کاهش شکاف میان خود و جامعه بازیکنان برداشته است. این کمپانی سعی دارد اعتماد بازیکنان رو دوباره جلب کند؛ با سیاست‌ها و اقدامات اشتباه برند ایکس باکس طی نسل هشتم بسیاری از بازیکنان از کنسول‌های مایکروسافت ناامید شدند، اما خرید کمپانی بتسدا، توسعه سرویس گیم پس و حتی رونمایی و عرضه این یخچال نشان می‌دهد فیل اسپنسر و تیم ایکس باکس از اشتباهات قبلی خود درس گرفته‌اند.

طی روزهای آتی برای اطلاع از تمام اتفاقات، اخبار و حواشی رویداد E3 2021 با گجت نیوز همراه باشید. E3 امسال به خاطر دنیاگیری کروناویروس به صورت مجازی در حال برگزاری است و فردا شب پایان خواهد یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*