بازی Hades

E3 2021: بازی Hades امسال برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد

بازی Hades که به‌ عنوان یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۰ شناخته می‌شود، در سال جاری برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد.

بازی Hades جدیدترین ساخته استودیو Supergiant Games است که در کارنامه‌اش آثار موفقی مانند Bastion و Transistor دیده می‌شود. طی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2021 مشخص شد که بازی جذاب و موفق Hades قرار است در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۵ منتشر شود. همچنین این اثر روگ‌لایت خوش‌ساخت در همین تاریخ برای کاربران سرویس گیم پس ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بازی یک اثر روگ‌لایت با زاویه دید ایزومتریک است که به ماجراهای Zagreus، پسر هادس می‌پردازد. در طول خط داستانی و مراحل بازی Hades باید از محیط‌های خطیر فرار کنید و به اماکن امن انسان‌ها بپیوندید. انجام این کارها به هیچ وجه آسان نخواهد بود و بازی اصولاً برای گیمرهای حرفه‌ای که عاشق چالش در گیم‌پلی هستند ساخته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این عنوان را برای کنسول‌ها تماشا کنید.

اثر تحسین‌شده استودیو سوپرجاینت گیمز یکی از بهترین‌ بازی‌های سال ۲۰۲۰ بود. عنوانی که ابتدا برای پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شد و حالا قرار است برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی و مایکروسافت نیز منتشر شود. یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های بازی Hades، چگونگی پروسه مرگ بازیکنان در طول گیم‌پلی است که به عنوان یک اثر روگ‌لایت، مکانیک‌های جذاب و بدیعی را برای مخاطبان‌ حرفه‌ای‌تر به ارمغان می‌آورد.

رویداد E3 2021 تا این لحظه از سال‌های قبل پربارتر بوده است و اکثر کمپانی‌های بزرگ و استودیوهای بازی‌سازی‌، از عناوین جدیدشان رونمایی کرده‌اند و برخی‌شان نیز با تریلرهای بازی‌های قدیمی‌تر، طرفداران را بیش از پیش به وجد آوردند. اگر E3 امسال به همین ترتیب ادامه داشته باشد، می‌توانیم شاهد رونمایی از آثار بزرگ‌تر صنعت بازی‌های ویدیویی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*