بازی GTA V

تاریخ عرضه بازی GTA V برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس مشخص شد

اخیراً تایید شده که یکی از عناوین محبوب راک‌استار یعنی بازی GTA V، قرار است برای ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن ۵ منتشر شود.

استودیو راک‌استار با انتشار خبری جنجالی و شگفت‌انگیز، هواداران را به‌وجد آورد. بازی GTA V در زمره بهترین آثار نسل هفتم کنسول‌های خانگی قرار دارد و با گذشت هشت سال از زمان انتشار اولیه‌اش، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این بازی بزرگ و سرگرم‌کننده، در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز عرضه شد و در حال حاضر، راک‌استار می‌خواهد طیف مخاطبین‌اش را گسترش دهد و GTA V و GTA Online را برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس هم منتشر کند.

نسخه نسل نهمی بازی GTA V و GTA Online در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ۱۴۰۰) در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران کنسول پلی استیشن ۵ می‌توانند نسخه مستقل جی‌ تی ای آنلاین را تا سه ماه پس از انتشار، به‌صورت رایگان تجربه کنند. در پی صحبت‌های یکی از اعضای استودیو راک‌استار با وب‌سایت گیم‌اسپات، نسخه‌ کنسول‌های نسل نهمی در زمینه گرافیکی و جزئیات فنی، با پیشرفت‌های قابل‌قبولی همراه خواهد بود.

به گزارش گیم‌اسپات، نسخه‌‌ جدید بازی GTA V دارای طیف گسترده‌ای از پیشرفت‌های فنی، به‌روزرسانی‌های گرافیکی و بهبود عملکرد خواهد بود. تغییراتی که با در نظر گرفتن قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل نهمی، می‌توانند تجربه هیجان‌انگیزتری را برای مخاطبان قدیمی و جدید این سری محبوب رقم بزنند. همچنین راک‌استار در پی بیستمین سالگرد بازی خاطره‌انگیز GTA 3 که در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برگزار می‌شود، برنامه‌های تازه‌ای را برای نسخه‌‌های جدید جی تی ای آنلاین و بازی GTA V تدارک خواهد دید.

علاوه‌بر این موارد، راک‌استار برای دارندگان کنسول PS4 و اعضای فعال پلی استیشن پلاس نیز سورپرایژ ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این افراد تا زمان انتشار نسخه‌ پلی اسیشن ۵ بازی GTA V، به‌صورت ماهانه در بازی جی تی ای آنلاین مبلغی معادل یک میلیون دلار دریافت خواهند کرد. موضوعی عجیب و غافلگیرکننده که از همین حالا، باعث هجوم بی‌سابقه مخاطبین به‌سمت کنسول PS5 و لحظه‌شماری‌شان برای تجربه این بازی خواهد شد.

باید ببینیم آیا شرکت راک‌استار برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت هم برنامه‌ای دارد یا تمام تمرکزش را بر روی پلی استیشن ۴ و ۵ گذاشته است. برای فهمیدن پاسخ این سوالات و جزئیات بیشتر راجع‌به این بازی پرطرفدار، باید تا فصل پاییز منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*