تلویزیون Smart Screen SE هواوی

تلویزیون Smart Screen SE هواوی با رزولوشن 4K و سیستم عامل هارمونی معرفی شد

هواوی از تلویزیون هوشمند Smart Screen SE با پشتیبانی از رزولوشن 4K و سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد. اسمارت اسکرین SE در دو نسخه ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه می‌شود.

ماه گذشته بود که هواوی از سری Smart Screen V تلویزیون‌های هوشمند خود برای سال ۲۰۲۱ پرده‌برداری کرد. حالا نوبت به یک تلویزیون هوشمند دیگر به نام Smart Screen SE رسیده است که با نام هواوی ویژن SE نیز شناخته می‌شود. این تلویزیون میان رده در دو اندازه مختلف (۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ) و با مشخصات یکسان عرضه خواهد شد.

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون Smart Screen SE هواوی

تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین SE هواوی به یک پنل LCD با نور پس زمینه LED با رزولوشن 4K (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) مجهز شده است. این پنل توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد و ۹۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. از دیگر مشخصات نمایشگر می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، زاویه دید ۱۷۸ درجه، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و دریافت تأییدیه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم اشاره کرد.

تلویزیون Smart Screen SE هواوی

برخلاف سایر تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار، این دستگاه به تراشه HiSilicon Honghu در کنار ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. تلویزیون Smart Screen SE از سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ استفاده می‌کند و دارای ویژگی‌هایی همچون HUAWEI Share، EMUI Desktop، برنامهHUAWEI Smart life ، دستیار صوتی Xiaoyi AI، کنترل خانه هوشمند HUAWEI HiLink، پیام رسانی و تماس تصویری با استفاده از یک وب کم ۱۳ مگاپیکسلی مغناطیسی است.

در بخش ارتباطات نیز شاهد پشتیبانی از وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱ و NFC هستیم. همچنین این تلویزیون دارای دو درگاه HDMI 2.0 (یکی از آن‌ها از استاندارد ARC پشتیبانی می‌کند)، یک درگاه USB 2.0، یک ورودی AV، یک درگاه S/PDIF، یک درگاه RJ45 و یک درگاه DTMB است.

تلویزیون Smart Screen SE هواوی

جنس بدنه این تلویزیون از پلاستیک است و در رنگ مشکی بین ستاره‌ای و به همراه دو اسپیکر ۱۰ وات داخلی و با پشتیبانی از فناوری صدای هواوی به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه تلویزیون هوشمند هواوی

تلویزیون Smart Screen SE هواوی با قیمت ۵۱۳ دلار برای نسخه ۵۵ اینچی و ۶۶۸ دلار برای نسخه ۶۵ اینچی وارد بازار چین خواهد شد. کاربران از هم اکنون می‌توانند اقدام به ثبت پیش سفارش برای این تلویزیون میان رده کنند. فروش این تلویزیون از ۱۱ خرداد آغاز خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی پیرامون عرضه این تلویزیون در کشورهای دیگر منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*