تاریخچه جستجو گوگل

حذف تاریخچه جستجو های ۱۵ دقیقه اخیر در گوگل با تنها دو کلیک امکان‌پذیر شد

ویژگی جدید گوگل کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند به راحتی و با تنها دو کلیک تاریخچه جستجو های ۱۵ دقیقه اخیر خود در گوگل را حذف کنند.

در طول رویداد I/O 2021 گوگل، این غول نرم‌افزاری به طور اجمالی به یک ویژگی جدید اشاره کرد که سبب جلب توجهات به خود شد. گوگل علاوه بر معرفی نسخه بتا اندروید 12 و ویژگی‌های جدیدی که به پلتفرم خود خواهد آورد، اعلام کرد که کاربران قادر خواهند بود به راحتی تاریخچه جستجو های ۱۵ دقیقه اخیر خود در گوگل را پاک کنند.

تاریخچه جستجو گوگل

خیلی وقت‌ها تاریخچه جستجو گوگل می‌تواند سبب شرمندگی شما بشود و یا هدیه سورپرایز شما را لو بدهد. اما اکنون با تنها دو کلیک می‌توانید از شر آن‌ها خلاص شوید.برای این کار لازم است که روی عکس پروفایل خود که در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه اصلی گوگل قرار دارد، کلیک کرده و در منوی باز شده کمی پایین بروید، یک کلیک دیگر و به همین سادگی تاریخچه جستجوی ۱۵ دقیقه اخیر شما در گوگل برای همیشه پاک خواهد شد.

این تنها یکی از ویژگی‌های جدیدی بود که گوگل به پلتفرم خود اضافه کرده است. از دیگر ویژگی‌های معرفی شده می‌توان به «پوشه قفل شده» در برنامه گوگل فوتوز، بهبودهایی در امنیت رمز عبور و بهبودهای گسترده در تجربه خرید اینترنتی اشاره کرد. البته گوگل به برخی از این ویژگی‌ها فقط به صورت گذرا اشاره کرد که در صورت ارائه اطلاعات بیشتر ما آن را در گجت نیوز پوشش خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*