باتری شیائومی پد 5

نتایج تست باتری شیائومی پد 5 منتشر شد؛ عملکرد فوق‌العاده تبلت شیائومی

چندی پیش تبلت Xiaomi Pad 5 با نمایشگر ۱۱ اینچی دالبی ویژن و اسنپدراگون 860 رونمایی شد و حالا نوبت به تست باتری شیائومی پد 5 و سرعت شارژ آن رسیده است.

شیائومی پد 5 به یک باتری ۸۷۲۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. این باتری می‌تواند به خوبی نیاز نمایشگر ۱۱ اینچی تبلت قدرتمند Xiaomi را تامین کند. نسخه جهانی این تبلت از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند و آداپتور مربوطه نیز در جعبه محصول قرار گرفته است؛ این در حالی است که نسخه در نظر گرفته شده برای بازار چین از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند، ولی در جعبه محصول خبری از شارژر نیست.

تست باتری تبلت شیائومی پد 5

باتری شیائومی پد 5

شیائومی پد 5 توانست در تست باتری وب‌سایت GSMArena نتایج فوق‌العاده‌ای را به دست آورد. شما می‌توانید با یک بار شارژ تا ۱۴ ساعت و ۳۱ دقیقه وبگردی کنید و در صورتی که علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال باشید هم تبلت شیائومی تا ۱۴ ساعت و ۲۰ دقیقه شما را همراهی خواهد کرد. شاید نتایج به دست آمده برای یک گوشی هوشمند خیلی تحسین برانگیز نباشند؛ اما در دنیای تبلت‌ها بسیار خوب هستند.

سرعت شارژ Xiaomi Pad 5

همانطور که پیش‌تر گفتیم نسخه گلوبال Xiaomi Pad 5 از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. با استفاده از آداپتور مربوطه در مدت ۳۰ دقیقه حدود ۲۷ درصد از ظرفیت باتری پر می‌شود.

باتری شیائومی پد 5

نسخه چینی این تبلت از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند و مشخص نیست چرا نسخه بین‌المللی به شارژ ۲۲.۵ وات محدود شده است. جالب اینجاست که در این تست از شارژر ۳۳ وات شیائومی نیز استفاده شد و در کمال تعجب مشخص شد که Pad 5 سریع‌تر از قبل شارژ می‌شود. در واقع در مدت نیم ساعت ۳۷ درصد از ظرفیت باتری این تبلت پر شد.

باتری شیائومی پد 5

شارژ کامل شیائومی پد 5 دقیقا ۲ ساعت طول می‌کشد که رکورد بدی برای یک تبلت به حساب نمی‌آید. با این وجود اگر از شارژر ۳۳ وات استفاده کنید، این زمان به ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*