دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black با چیپست جدید GP2 معرفی شد

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black رونمایی شد. این دوربین می‌تواند با کیفیت 5.3K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند و از چیپست جدید GP2 بهره می‌برد.

جدیدترین دوربین ورزشی پرچمدار گوپرو یک حسگر ۲۳.۶ مگاپیکسلی با عملکرد بهبود یافته در شرایط نوری کم، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 5.3K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و نسخه 4.0 لرزشگیر ویدیو HyperSmooth را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. دوربین Hero 10 Black همچنین می‌تواند ویدیو‌های 4K را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و ویدیو‌های 2.7K را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black

گوپرو در دوربین جدید خود از چیپست GP2 استفاده کرده است که وعده فریم ریت ویدیو تا دو برابر سریع‌تر و الگوریتم ویدیو بهبود یافته به همراه تون مپینگ و کاهش نویز سه بعدی را می‌دهد.

هیرو 10 بلک از همان زبان طراحی هیرو 9 پیروی می‌کند؛ اما اندکی بزرگتر شده است و ۱۵۳ گرم وزن دارد. این دوربین نیز همانند نسل قبل از دو نمایشگر LCD بهره می‌برد و GoPro ادعا می‌کند که نمایشگر جلویی با فریم ریت بالاتر به شما امکان تماشای روان‌تر ویدیو در حال ضبط را می‌دهد.

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black

شما همچنین می‌توانید ویدیو‌های خود را از Hero 10 Black با رزولوشن 1080p و به همراه لرزشگیر ویدیو HyperSmooth 4.0 به صورت زنده استریم کنید. از حالت‌های مختلف دوربین ورزشی جدید گوپرو می‌توان به HindSight، LiveBurst، Scheduled Capture و Duration Capture اشاره کرد. شما حتی می‌توانید از این دوربین ورزشی به عنوان وبکم استفاده کنید.

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black

هیرو 10 به سه میکروفون با قابلیت کاهش نویز باد مجهز شده است و می‌تواند صدا را هم به صورت استریو و هم RAW ضبط کند. گوپرو در دوربین جدید خود از یک باتری قابل تعویض ۱۷۲۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که می‌توان آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کرد.

دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black

کاربران هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت سازنده یا سایر خرده فروشی‌ها، دوربین ورزشی گوپرو Hero 10 Black را با قیمت ۵۰۰ دلار تهیه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*