تلویزیون رولی لیزری هایسنس

هایسنس از نخستین تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شونده رونمایی کرد

هایسنس یکی از سازندگان معروف تلویزیون است. کمپانی چینی برای اولین بار در دنیا، از یک تلویزیون لیزری با نمایشگر رولی رونمایی کرده است که همین امسال وارد بازار خواهد شد.

تلویزیون لیزری جدید Hisense در «سومین رویداد جهانی توسعه صنعت و فناوری نمایشگرهای لیزری» معرفی شد. به گفته‌ی یو ژائو، نایب رئیس کمپانی هولدینگ هایسنس، این تازه آغاز راه است.

درباره یک تلویزیون با صفحه نمایش 77 اینچی صحبت می‌کنیم که از فناوری نمایشگر رولی هایسنس  و فناوری لیزری تمام رنگ برخوردار است. این دستگاه از رزولوشن 4K HDR، پشتیبانی می‌کند و 107 درصد از دامنه رنگ BT.2020 را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی آن نیز به 350 نیت می‌رسد.

در طرفین تلویزیون، هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود و حاشیه فوقانی باریک‌تر از حاشیه پایین نمایشگر است. بد نیست بدانید که هایسنس برای تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شونده، بیش از 70 پتنت دارد.

این تلویزیون از موتور تصویری Transvision و اسپیکرهای Harmon Kardon استفاده می‌کند تا تجربه‌ای در سطح سالن اوپرا یا آمفی‌تئاتر را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد. پشتیبانی از افکت‌های صوتی Dolby را هم نباید از قلم بیندازیم.

تکنولوژی مواد به کار رفته برای ساخت دستگاه، در سطح هوانوردی است تا به طور همزمان، انعطاف و استحکام لازم برای رول شدن یا صاف ماندن نمایشگر تامین شود.

قیمت تلویزیون لیزری Rollable Screen هایسنس

هم‌اکنون این محصول به صورت آنلاین قابل سفارش است؛ اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن مشخص نیست. البته با توجه به سابقه کمپانی، احتمالا تا پیش از پایان سال 2021 وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*