سیم کارت دائمی

سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان ارائه می‌شود + جزئیات و نحوه خرید

سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان ارائه می‌شود. در ادامه با مزایا و و نحوه خرید این سیم کارت‌ها آشنا خواهیم شد.

از آنجایی که ایام تعطیلات تحصیلی رو به پایان است و به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور نزدیک می‌شویم، اپراتور همراه اول با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود طرح‌های ویژه جوانان و دانشجویان را در نظر گرفته است و در این طرح سیم کارت دائمی و اعتباری خود ویژه جوانان و دانشجویان را ارائه خواهد داد.

طرح ویژه فروش سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

مزایای خریداری سیم کارت جوانان

در این طرح همراه اول سیم کارت دائمی جوانان خود را به تمام افراد 18 تا 30 سال به همراه قیمت ویژه و بسته‌های خوش‌آمدگویی جذاب ارائه می‌دهد. کاربران با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به آدرس shop.mci.ir با ارسال رایگان یا با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول می‌توانند این سیم کارت را تهیه کنند.

همراه اول در این طرح ویژه سیم کارت دائمی خود را برای جوانان متقاضی با تخفیف ویژه به قیمت 60 هزار تومان، به همراه بسته‌های خوش‌آمدگویی 10 گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز و ماهانه 2.5 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه از ماه دوم فعالسازی ارائه می‌کند.

مزایای خریداری سیمکارت دانشجو

همراه اول در این طرح برای دانشجویان امکانی را فراهم کرده تا سیم کارت اعتباری دانشجویی را با تخفیف 50 درصدی و به قیمت 10 هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول تهیه کنند. این سیم کارت ضمن برخورداری از تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم کارت‌های دانشجویی از ویژگی جمعه‌های رویایی بهره می‌برد که در تمامی مکالمات درون شبکه کاربران در این روز رایگان خواهد بود.

همراه اول برای سیم کارت‌های اعتباری دانشجو نیز بسته خوش‌آمدگویی شامل 24 گیگابایت 6 ماهه یا به عبارتی ماهانه 4 گیگابایت اینترنت به مدت 6 ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه اولین شارژ در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*