معرفی گوشی های سری Mate 50 هواوی

آیا گوشی های سری Mate 50 هواوی آبان ماه معرفی می‌شوند؟

گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند گوشی های سری Mate 50 هواوی در رویدادی که این شرکت ۲۹ آبان برگزار می‌کند، رونمایی خواهند شد.

چند ماه پیش گزارشی منتشر شد که در آن ادعا می‌شود هواوی دیگر قصد ندارد پس از عرضه گوشی های سری P50 خود، گوشی‌‌های پرچمدار دیگری را رونمایی کند. در این گزارش گفته شده بود که هواوی به خاطر تحریم‌های ایالات متحده و مشکلاتی که با تأمین قطعات مورد نیازش دارد، قادر به عرضه گوشی های سری Mate 50 نخواهد بود.

اما اکنون گزارش جدیدی از یک شرکت تحقیقاتی معتبر منتشر شده که ادعا می‌کند پرچمداران سری Mate هواوی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. در این گزارش همچنین آمده است که هواوی آبان ماه از این گوشی‌ها رونمایی می‌کند.

هواوی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد بین‌المللی در ویانا اتریش در تاریخ ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) است. اگرچه غول چینی هیچ توضیحی در خصوص اینکه از کدام محصولاتش در رویداد پاییزی خود رونمایی می‌کند را ارائه نکرده است، ولی ما تصور می‌کنیم که این شرکت قصد دارد گوشی‌های سری پی ۵۰ خودش را برای ورود به بازارهای جهانی معرفی کند.

معرفی گوشی های سری Mate 50 هواوی

هفته گذشته تصویر تبلیغاتی از سوی هواوی منتشر شد که در آن به گوشی هواوی پی ۵۰ پرو اشاره شده بود. اما در گزارشی که اخیراً منتشر شده احتمال داده می‌شود که این رویداد می‌تواند برای رونمایی از گوشی های سری Mate 50 هواوی در نظر گرفته شده باشد و این تصویر نیز متعلق به پی ۵۰ پرو نیست. وقتی کمی با دقت بیشتری به تصویر منتشر شده نگاه کنید، متوجه  می‌شوید که پایین‌ترین نقطه برآمدگی دوربین از کلیدهای تنظیم ولوم بالاتر است. این خلاف چیزی است که در گوشی‌های سری پی ۵۰ هواوی شاهدش هستیم. بنابراین این تصویر می‌تواند متعلق به یک گوشی جدید باشد.

صرف نظر از اینکه در رویداد پیش رو چه اتفاقی می‌افتد، گوشی‌های جدید سری میت به تعداد محدودی وارد بازار می‌شوند. هیچ کسی نمی‌تواند با یقیین در مورد برنامه‌های آتی هواوی صحبت کند. بنابراین بهتر است تا ۲۹ مهر ماه و رویداد جهانی این گوشی‌ساز چینی منتظر بمانیم.

اطلاعات زیادی از گوشی های سری Mate 50 هواوی در دست نیست

در تیزر تازه منتشر شده، اطلاعات زیادی در مورد طراحی و ظاهر سری میت ارائه نشده است، ولی ما انتظار داریم چینش دوربین‌های آن روی قاب پشتی، مشابه سری P50 باشد. همچنین امکان دارد هواوی در این محصول از پردازنده‌های کوالکام نیز استفاده کند. زیرا این شرکت موفق شده نسخه اصلی پی ۵۰ را با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*