آموزش مجازی

با این سه محصول سامسونگ آموزش مجازی را با نوآورانه‌ترین فناوری‌های روز تجربه کنید

سه محصول سامسونگ شامل تبلت گلکسی Tab S7، هدفون گلکسی‌ Buds Pro و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 می‌توانند آموزش مجازی را برای دانش آموزان و دانشجویان متحول کنند.

آموزش مجازی در دوران همه‌گیری بیماری به یک عادت تبدیل شد و کمک کرد تا دانش‌آموزان با حفظ سلامتی، درس‌های خود را یاد بگیرند. مزیت‌های متعدد آموزش مجازی باعث شده تا بسیاری از این صحبت کنند که حتی پس از پایان همه‌گیری بیماری هم این شکل از آموزش باقی می‌ماند و انتظار می‌رود که در آینده ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی را در مدارس شاهد باشیم.

ارائه آموزش مجازی با پلتفرم‌های جذاب و کاربرپذیر کمک می‌کند تا این آموزش‌ها موثرتر واقع شود. از طرف دیگر دانش‌آموزان و دانشجویان هم برای سازگاری بیشتر با شرایط جدید باید از بهترین ابزارها و فناوری‌های موجود استفاده کنند.

آموزش مجازی

در ادامه فهرستی از ابزارهای دیجیتالی پیشرفته را تهیه کردیم که به کمک آنها می‌توانید آموزش مجازی را با نوآورانه‌ترین فناوری‌های روز تجربه کنید و در برابر هر گونه تغییر و تحول کاملا آماده باشید.

سه محصول سامسونگ برای آموزش مجازی

تبلت : دستگاهی همه‌کاره

آموزش مجازی

داشتن یک تبلت مناسب کمک می‌کند تا دانش آموزان و دانشجویان برای انجام کارهای درسی خود به جای حمل لپ تاپ‌های سنگین از دستگاه‌های سبک‌تری استفاده کنند. با داشتن تبلت در هر جایی می‌توانید کلاس درس خود را تماشا کنید. علاوه بر این تماس‌ تصویری در حال حاضر امن‌ترین و بهترین روش برای ارتباط و تعامل میان دانش‌آموزان و معلمان است که با دوربین تبلت‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

در زمان انتخاب تبلت به ابعاد صفحه نمایش، میزان وضوح و شفافیت و قابلیت‌های فنی آن توجه کنید تا بتوانید دستگاهی با بیشترین کارآیی و کاربرد را در اختیار داشته باشید.

ابزاری مثل تبلت گلکسی Tab S7 سامسونگ می‌تواند راهکاری مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای کاربرد مورد نظر باشد. تبلت گلکسی Tab S7 از صفحه نمایش 11 اینچی (مدل Tab S7+ نمایشگری 12.4 اینچی دارد) با رزولوشن 2560 در 1600 برخوردار است. صفحه نمایش تبلت‌های سری Tab S7 سامسونگ تاییدیه SGS را دارد که به معنای ارسال کمترین میزان نور آبی است و در زمانی که دانش‌آموزان ساعت‌های متوالی به آن چشم می‌دوزند چشمان آنها را خسته نمی‌کند. همچنین نرخ بروزرسانی صفحه نمایش این تبلت‌ها به میزان قابل توجه ۱۲۰ هرتزی رسیده که ضمن اجرای مطلوب و روان برنامه‌ها و ویدئوها، در زمان بررسی و مطالعه مطالب بلند اسکرول بین متن‌ها را راحت‌تر کرده است.

تبلت‌ گلکسی Tab S7 سامسونگ همانند گوشی های پرچمدار سری نوت این شرکت از قلم‌های S Pen پشتیبانی می‌کند. سرعت بسیار بالای این قلم به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا همزمان با توضیح معلمان و اساتید، با دقتی مانند یک قلم واقعی یادداشت برداری کنند.

در زمان‌هایی که نیاز به تایپ کردن متن‌ها و درس‌های خود داشته‌ باشید می‌توانید از صفحه کلید انعطاف‌پذیر Book Cover Keyboard سامسونگ استفاده کنید. این صفحه کلید دارای یک ردیف کلیدهای اضافی، تاچ پد بزرگتر و چند زاویه جدید است تا کاربران حتی در زمان‌هایی که به میز دسترسی ندارند هم به راحتی امکان تایپ در زمانی طولانی را داشته باشند.

هدفون : تمرکز ۱۰۰ درصدی

آموزش مجازی

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در زمان کلاس‌های مجازی به تمرکز و پرت نشدن حواس دانش‌آموزان برمی‌گردد. به همان اندازه که تصاویر و جزئیات مربوط به آن مهم است وضوح صدایی که شنیده‌ می‌شود هم اهمیت دارد. در زمان کلاس‌های مجازی اما سر و صداهای بیرون و داخل خانه باعث می‌شود که تمرکز دانش‌آموزان به هم بخورد و از روند درسی خود عقب بیفتند.

داشتن هدفون مناسبی مثل گلکسی‌ بادزهای سامسونگ می‌تواند از این اتفاق جلوگیری کند و ضمن انتقال واضح صدای معلمان و اساتید، تمرکز و توجه کامل آنها را به موضوع جلب کند.

گلکسی‌ Buds Pro سامسونگ از قابلیت ANC (Active Noise Cancellation) بهره می‌برد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا در زمانی که نیاز به تمرکز دارند یا می‌خواهند استراحت کنند، صداهای بیرون (مثل صدای عبور خودروها یا ماشین لباسشویی و…) را تا ۹۹ درصد حذف کنند یا میزان آن را مطابق با سطح مورد نظر خود تنظیم کنند.

آموزش مجازی

گلکسی Buds Pro در زمان اتصال به سایر ابزارها هم قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. مثلا اگر در حال تماشای ویدیو روی تبلت گلکسی Tab S7 باشید و همان زمان گوشی گلکسی‌تان زنگ بخورد به کمک قابلیت Auto Switch می‌توانید ویدئو را متوقف کرده و به تماس پاسخ دهید. پس از پایان تماس Buds Pro دوباره به تبلت متصل شده و می‌توانید ادامه ویدئو را تماشا کنید.

ساعت هوشمند : حفظ سلامتی و تناسب اندام

آموزش مجازی

آموزش مجازی با وجود همه نکات مثبت و مزیت‌های متعددی که دارد اما در صورت عدم تحرک و ورزش نکردن می‌تواند باعث افزایش وزن دانش آموزان و دانشجویان شود. برای همین لازم است تا آنها را به انجام ورزش در خانه و محیط‌های امن تشویق کنیم. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که ضمن ایجاد چالش‌های تیمی و گروهی، انگیزه‌های ورزش کردن را در افراد تقویت می‌کند. ابزاری مثل ساعت های هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ که کنترل تمامی فعالیت‌های روزانه از تمرینات ورزشی تا خواب، استرس و نشانه‌های سلامتی را تحت نظر خود دارد و مثل یک مربی ورزش خصوصی عمل می‌کند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ فعالیت‌هایی مانند دو، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا، تردمیل، دوچرخه ثابت و دستگاه‎های ورزشی را تشخیص می‌‏دهد و می‌‏توانید تا ۳۹ فعالیت را هم به صورت دستی انتخاب کرده و با تعیین اهداف مورد نظر، روند پیشرفت‏تان را پیگیری کنید.

این ساعت هوشمند به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health میزان استرس‎ خود را به صورت زنده کنترل کنند و بر سلامت روان خود نظارت دائم داشته باشند.

علاوه بر این به کمک گلکسی بادز و ساعت هوشمند گلکسی خود می‌توانید وسایلی که باعث حواس پرتی می‌شود مثل گوشی هوشمندتان را در خانه بگذارید و در فضایی آرام درس‌های خود را مطالعه کنید.

حالا دیگر با داشتن این ابزارها شما آماده گذراندن سال تحصیلی جدید با نوآورانه‌ترین فناوری‌ها هستید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*