گوشی گلکسی A13 5G

اطلاعات جذابی از گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ منتشر شد

جزئیات جدیدی از گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ منتشر شده است. این گوشی به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری غول پیکر مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های 5G را با عرضه گوشی گلکسی A13 5G را ارزان‌تر از هر زمان دیگری کند. چند ماه پیش این گوشی در دست توسعه قرار داشت ولی مشخصات فنی آن در دست نبود. طولی نکشید که به لطف یک وب‌سایت نزدیک به سامسونگ شاهد انتشار جزئیات فنی این گوشی نیز بودیم.

گلکسی A13 5G به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی مجهز است که می‌تواند جذاب‌ترین ویژگی این گوشی بعد از پشتیبانی آن از شبکه 5G باشد. ما قبلاً شاهد حضور دوربین‌های ۴۸ یا حتی ۶۴ مگاپیکسلی هم در گویش‌های میان‌رده سامسونگ بوده‌ایم، اما سنسور دوربین 50MP این کمپانی جدیدتر از آن است که بخواهد روی گوشی‌های این برند به کار برود.

مشخص نیست که گوشی گلکسی A13 5G از کدام حسگر سامسونگ استفاده می‌کند، اما بعید است از همان سنسوری استفاده کند که قرار است شاهد حضور آن در گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس باشیم.

تمرکز مدل ۲۰۲۲ سری Galaxy A روی دوربین پیشرفته‌تر

استفاده از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دوربین روی گوشی‌های اقتصادی سری Galaxy A تنها اتفاقی نیست که سامسونگ آن را برای محصولات میان‌رده‌اش در نظر گرفته است. ما اخیراً شنیده‌ایم که گوشی گلکسی A73 به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و سیستم دوربین تمام گوشی‌های مدل ۲۰۲۲ سری Galaxy A یک لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) را ارائه خواهند کرد.

به گوشی گلکسی ای ۱۳ ۵ جی باز می‌گردیم. گزارشی که روز گذشته منتشر شده نشان می‌دهد این دیوایس به یک باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. احتمالاً طی هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری از این گوشی خواهیم بود. سامسونگ قصد دارد اواخر سال ۲۰۲۱ این میان‌رده جذاب را وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول…خبر جالبی بود