قابلیت‌های جدید واچ او اس ۸ اپل

قابلیت‌های جدید واچ او اس ۸ برای ساعت‌های هوشمند اپل

اپل شب گذشته واچ او اس ۸ را برای اپل واچ سری ۳ به بعد منتشر کرد. در ادامه با امکانات و قابلیت‌های جدید watchOS 8 بیشتر آشنا شوید.

اپل شب گذشته به همراه آی او اس ۱۵، آپدیت واچ او اس ۸ را نیز به همراه امکانات جدیدی در اختیار کاربران اپل واچ قرار داد. اگر شما هم صاحب اپل واچ سری ۳ به بعد هستید، در ادامه با امکاناتی که می‌توانید روی ساعت هوشمند خود دریافت کنید آشنا خواهید شد.

قابلیت‌های جدید واچ او اس ۸ اپل

از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به Family Setup، قابلیت AssistiveTouch و تایمر چندگانه به همراه امکان پیدا کردن وسایل و دستگاه‌ها، دسترسی به اپلیکیشن مخاطبین آیفون و همچنین به‌روزرسانی برنامه‌هایی مثل تشخیص سقوط، اپلیکیشن Music، اپلیکیشن Photos، اپلیکیشن Home و Weather اشاره کرد.

قابلیت‌های جدید واچ او اس ۸ اپل

واچ او اس جدید پشتیبانی دو ورزش پیلاتس و تای چی‌ برای حرکات آگاهانه و آمادگی جسمانی را ارائه می‌کند. این دو ورزش از طریق الگوریتم‌های حرکتی و یک نمایشگر ضربان قلب سفارشی داخلی در اپل واچ برای اندازه‌گیری دقیق کالری، پشتیبانی می‌شوند. اپل واچ برای دوچرخه‌سواران داده‌های دریافتی توسط سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، ضربان قلب و GPS را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته تحلیل و بررسی می‌کند و به کاربران در تمرینات دوچرخه‌سواری در فضای باز کمک می‌کند. اکنون تمرینات رکاب‌زنی نیز دکمه‌های قطع و ادامه خودکار را دریافت کرده است.

اپلیکیشن Breathe در واچ او اس ۸ به اپلیکیشن Mindfulness ارتقا پیدا کرده که می‌تواند راهنمای پزشکی را در اختیار مشترکان سرویس فیتنس پلاس قرار دهد، ین فصل جدیدی به نام Reflect داشته و تجربیات ارتقا یافته تنفسی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. راهنمایی‌های پزشکی از هفته آینده، هر هفته به صورتی صوتی در دسترس کاربران فیتنس پلاس قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Wallet اکنون دسترسی امن، مناسب و آسان را در اختیار کاربران اپل واچ می‌گذارد. اپل برای کلید دیجیتال اتومبیل‌ها نیز اکنون پشتیبانی از فناوری فوق باند پهن را به سیستم عامل جدید خود اضافه کرده و کاربران اکنون می‌توانند حتی کلیدهای هتل و منزل خودشان را هم به برنامه شناسانده و از اپلیکیشن Wallet برای دسترسی به آن‌ها استفاده کنند. کاربران حتی می‌توانند شماره شناسایی یا گواهینامه رانندگی خود را نیز به این برنامه بشناسانند. اگرچه این قابلیت فقط در برخی از ایالت‌های آمریکا پشتیبانی می‌شود.

اپلیکیشن Home بعد از این آپدیت به کاربران اجازه کنترل بیشتری روی لوازم جانبی و همچنین کنترل لوازم و گجت‌های هوشمند خانگی را می‌دهد. و اما آخرین ابزار Messages است که اکنون از ایموجی، بررسی دیکته و Scribble برخوردار است و به کاربران اجازه می‌دهد با وارد کردن یک کلمه یا عبارت، به فایل‌های گیف دسترسی پیدا کنند.

آپدیت watchOS 8 از شب گذشته در دسترس کاربران اپل واچ سری ۳ به بعد قرار گرفته است. هم اکنون می‌توانید آن را دریافت کنید و از امکانات جدید آن لذت ببرید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*