مشخصات فنی هواوی نوا ۹ و ۹ پرو

مشخصات فنی هواوی نوا ۹ و ۹ پرو در یک گزارش جدید فاش شد

یک افشاگر مشخصات فنی هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو – Huawei Nova 9 شامل چیپست، دوربین‌ها، ظرفیت باتری و رنگ‌بندی این دو گوشی را فاش کرد.

هواوی پنجشنبه همین هفته قصد دارد از گوشی‌های جدید Nova 9 و Nova 9 Pro خود در چین رونمایی کند. گزارش جدیدی منتشر شده که به مشخصات فنی هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو پیش از رونمایی رسمی این گوشی‌ها اشاره می‌کند.

مشخصات فنی نوا ۹ پرو

گوشی نوا ۹ پرو به یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با طراحی حفره دوگانه روی صفحه مجهز است. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی پلاس معادل ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. ابعاد این دستگاه ۱۶۳.۴ در ۷۴.۵ در ۷.۹۷ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۶ گرم است.

مشخصات فنی هواوی نوا ۹ و ۹ پرو

چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی 4G در قلب تپنده این دستگاه قرار دارد. یک باتری ۴.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین شارژ مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد، در حالی که با توان ۱۰۰ وات به سرعت شارژ می‌شود. دوربین دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی عریض + فوق عریض روی نمایشگر این گوشی قرار دارد که می‌توانید فیلم‌های سلفی 4K با آن ضبط کنید.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید هواوی نوا ۹ و ۹ پرو طراحی و مشخصات آنها را نمایان کرد

در پشت گوشی نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی حضور دارند. یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز این دوربین‌ها را همراهی می‌کند. و اما در بخش نرم افزاری، شاهد حضور هارمونی او اس ۲ به جای پلتفرم اندروید خواهیم بود.

مشخصات فنی هواوی نوا ۹

در آن سو، گوشی نوا ۹ به یک نمایشگر کوچک‌تر ۶.۵۷ اینچی OLED با طراحی تک حفره در مرکز بالای صفحه مجهز است که رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل) و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. ابعاد کلی این گوشی ۱۶۰ در ۷۳.۷ در ۷.۷۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

مشخصات فنی هواوی نوا ۹ و ۹ پرو

این گوشی چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی 4G و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی را از مدل پرو به ارث برده است. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور تکی ۳۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 4K است. این گوشی از یک باتری ۴.۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان ۶۶ وات نیز به سرعت شارژ می‌شود.

دو گوشی خانواده Nova 9 هواوی در دو نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه یا ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه عرضه می‌شوند. تصاویری که در بالا منتظر شده نشان می‌دهد هر دو در رنگ‌بندی مشکی، سبز، بنفش و آبی وارد بازار می‌شوند. اگرچه اطلاعاتی از قیمت این دو دیوایس در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*