تصاویر هواوی نوا ۹ / ۹ پرو

مشخصات فنی و تصاویر هواوی نوا ۹ / ۹ پرو را در اینجا ببینید

مشخصات فنی و تصاویر هواوی نوا ۹ / ۹ پرو توسط سایت تنا فاش شد. گوشی‌های سری Huawei Nova 9 قرار است در تاریخ یکم مهر رونمایی شوند.

هواوی ۲۳ سپتامبر (یکم مهر ماه) از گوشی‌های خانواده nova 9 خود رونمایی خواهد کرد. اکنون برخی از اطلاعات ۲ مدل این خانواده فاش شده است. بر اساس این گزارش، گوشی نوا ۹ پرو با شماره مدل RTE-AL00 در وب‌سایت تنا رویت شده است.

تصاویر هواوی نوا ۹ پرو

آنطور که تصاویر هواوی نوا ۹ / نوا ۹ پرو نشان می‌دهند، ظاهر این گوشی‌ها شباهت زیادی با سری آنر ۵۰ دارد؛ این درحالیست که دو خانواده به صورت مجزا توسعه پیدا کرده‌اند و حتی توسط دو کمپانی جداگانه (آنر و هواوی) تولید شده‌اند. اما در این گزارش به همراه تصاویر، اطلاعاتی از چیپست، اندازه و باتری این گوشی‌ها نیز فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

دوربین هواوی نوا ۹ در یک تیزر جدید خودنمایی کرد

هواوی نوا ۹ پرو به یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتزی مجهز خواهد بود. دوربین اصلی آن یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی که سه سنسور دیگر آن به ترتیب ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی هستند. دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی تعبیه شده که یکی از آن‌ها امکان ثبت تصاویر عریض و دیگری فوق عریض را فراهم می‌کند.

تصاویر هواوی نوا ۹

شاید بخش دوربین نوا ۹ پرو با آنر ۵۰ پرو متفاوت باشد، اما وقتی تصاویر این دو را کنار یکدیگر بگذاریم متوجه شبهات بسیار زیاد آن‌ها و حتی اندازه یکسانشان خواهیم شد. هر دو گوشی همچنین از یک پردازنده ۲.۴ گیگاهرتزی برخوردارند، با این تفاوت که هواوی به خاطر تحریم‌های ایالات متحده از چیپست 4G اسنپدراگون ۷۷۸ جی کوالکام استفاده کرده است.

قطعاً طی روزهای آینده اطلاعات کامل‌تری از این گوشی‌ها به بیرون درز خواهد کرد.

[size gallery = “large” columns = “2” link = “file” ids = “537754،537753”]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*