اطلاعات جدید از گوشی گلکسی S22

اطلاعات جدیدی از دوربین و پردازنده گوشی گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

اطلاعات جالبی از گوشی گلکسی S22 منتشر شده که خبر از تجهیز آن به سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN5 و استفاده از هسته مرکزی پردازنده Cortex-X2 می‌دهد.

IceUniverse، یکی از قابل اعتمادترین افشاگران حال حاضر دنیای دیجیتال، اطلاعات جالب توجهی را در خصوص گوشی گلکسی S22 و دیگر اعضای این خانواده منتشر کرده است. او در یک گزارش جدید، در مورد چیپست اگزینوس ۲۲۰۰، سرعت شارژ اس ۲۲ اولترا و دوربین اصلی گوشی‌های اس ۲۲/ اس ۲۲ پلاس به صحبت پرداخته است.

اطلاعات جدید از گوشی گلکسی S22

اول از همه اینکه ظاهراً سامسونگ در گوشی اس ۲۲ اولترا از توان شارژ سریع ۴۵ وات استفاده خواهد کرد. این گوشی با توان ۱۰ وات/۴.۵ آمپر، درست مثل گلکسی نوت ۱۰ پلاس شارژ خواهد شد. ما امیدواریم سامسونگ این مرتبه مدیریت بهتری روی حرارت‌های تولید شده به واسطه این توان شارژ داشته باشد. این درحالیست که گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا که امسال معرفی شد، توان شارژ کمتر ۲۵ وات را ارائه می‌کند.

در این گزارش آمده است که چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ از هسته توانمند مرکزی Cortex-X2 با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتزی استفاده می‌کند، در حالی که سه هسته بزرگ Cortex-A710 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی نیز آن را همراهی می‌کنند. ۴ هسته باقی‌مانده نیز هسته‌های کارآمد Cortex-A510 با فرکانس پایین‌تر ۲.۲ گیگاهرتزی هستند. ضمن اینکه گفته می‌شود پردازشگر گرافیکی AMD به کار رفته در این چیپست نیز سرعت کلاک ۱۲۵۰ مگاهرتزی خواهد داشت.

IceUniverse می‌گوید سرعت کلاک در مدل اولترا بالاتر از سرعت کلاکی خواهد بود که چیپست دو مدل اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس اجرا می‌کند. و در پایان نیز گفته می‌شود دو مدل معمولی و پلاس، یک دوربین اصلی ارتقا یافته به نام Samsung ISOCELL GN5 را دریافت خواهند کرد که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار از تمام جهات و پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکرومتری است.

طی روزها و هفته‌های آینده قطعات بیشتری از این پازل را دریافت خواهیم کرد و قطعاً تا پیش از رونمایی رسمی، آن را تکمیل می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*