توان شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

توان شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ لو رفت؛ دوباره ۴۵ وات!

یکی از افشاگران ادعا می‌کند که توان شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S22 Ultra بار دیگر به ۴۵ وات افزایش پیدا خواهد کرد.

گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا سال گذشته با توان شارژ سیمی ۴۵ وات معرفی شد. اما سامسونگ این توان را در گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا سال جاری به ۲۵ وات کاهش داد. حالا جدیدترین اخبار برخاسته از کره جنوبی نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین گوشی‌ساز جهان بار دیگر قصد دارد توان شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا که سال آینده عرضه می‌شود را افزایش دهد.

توان شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا چقدر است؟

یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال که با نام کاربری Ice Universe فعالیت می‌کند، در جدیدترین توییت خود ادعا کرده است که حداکثر توان شارژ گوشی Galaxy S22 Ultra قطعاً ۴۵ وات (۱۰ وات/ ۴.۵ آمپر) خواهد بود. هرچند که منبع هیچ اشاره‌ای به قرار گیری یک آداپتور ۴۵ وات در داخل جعبه گوشی نکرده است، تصور می‌کنیم که این‌چنین هم نباشد و شما باید برای شارژ گوشی خود با این توان، دست به جیب شوید و یک آداپتور پر سرعت را تهیه کنید. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا فقط مدل Ultra سری گلکسی S22 با توان ۴۵ وات شارژ می‌شود و دیگر اعضا از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند، یا این توان ذکر شده مربوط به تمام مدل‌ها است.

صحبت در مورد باتری شد، گفتنیست که گواهی تأییدیه 3C نشان می‌دهد نسخه پلاس این خانواده به یک باتری ۴.۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است، در حالی که نسخه اولترا از یک باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

هنوز چندین ماه تا رونمایی از گوشی‌های خانواده Galaxy S22 سامسونگ باقی مانده است، اما هر روزی که می‌گذرد شاهد انتشار اخبار و اطلاعات مختلفی از این محصولات هستیم و انتظار می‌رود تا زمان رونمایی رسمی، این افشاگری‌ها همچنان ادامه داشته باشد. اگر می‌خواهید بیشتر با گوشی‌های این خانواده آشنا شوید، توصیه می‌کنیم به مطلب اطلاعات جدیدی درباره مشخصات فنی سری گلکسی اس ۲۲ فاش شدند مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*