گوشی های سری نوا ۹ هواوی

گوشی های سری نوا ۹ هواوی چه زمانی وارد بازار می‌شوند؟

یکی از افشاگران چینی تاریخ رونمایی از گوشی های سری نوا ۹ هواوی را فاش کرده است. Huawei Nova 9 و Nova 9 Pro دو عضو اصلی این خانواده هستند.

یکی از افشاگران مشهور حوزه دیجیتال به تازگی تاریخ عرضه گوشی های سری نوا ۹ هواوی را فاش کرده است. او می‌گوید هواوی اواخر سپتامبر (مهر ماه) با موجودی کافی از این گوشی‌های هوشمند رونمایی خواهد کرد.

گوشی های سری نوا ۹ هواوی

این اطلاعات توسط یک افشاگر چینی در حساب کاربری ویبو او منتشر شده است. با توجه به تاریخچه افشاگری‌هایش، ما می‌توانیم به حرف‌های این بلاگر اعتماد کنیم. هرچند که تاریخ و زمان دقیقی را برای معرفی این محصولات اعلام نکرده و فقط به گفتن «اواخر سپتامبر» بسنده کرده است. این درحالیست که گزارش‌های اولیه به برگزاری این رویداد در ماه سپتامبر اشاره داشتند و اعتقاد بر این بود که اواسط سپتامبر شاهد رونمایی از گوشی های سری نوا ۹ هواوی خواهیم بود. به نظر می‌رسد هواوی تصمیم گرفته عرضه این گوشی‌ها را یک ماه عقب بیندازد تا بتواند با موجودی کافی آن‌ها را روانه بازار کند.

این افشاگر چینی می‌گوید موجودی سری Nova 9 کافی است. موجودی این دستگاه بیشتر از سری هواوی پی ۵۰ است که چندی پیش عرضه آن آغاز شد. به عبارت دیگر اگر از طرفداران سری نوا هستید، بدون هیچگونه نگرانی که در خصوص کمبود جهانی تراشه وجود دارد، می‌توانید به استقبال سری ۹ این گوشی‌ها بروید و آن‌ها را خریداری کنید. ظاهراً هواوی می‌خواهد در کنار این گوشی‌ها از چندین محصول جدید دیگر خود نیز رونمایی کند. این محصولات می‌توانند شامل یک کامپیوتر جدید به همراه یک پرینتر دسکتاپی باشند.

گوشی های سری نوا ۹ هواوی

برخی از مشخصات گوشی های سری نوا ۹ هواوی

در حالی که مشخصات فنی کامل این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا نکرده، اما به لطف گواهی 3C برخی از امکانات آن‌ها فاش شده است. به عنوان مثال مدل نوا ۹ پرو از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند، در حالی که نسخه اصلی آن مجهز به شارژ ۶۶ وات است. یک افشاگر نیز تأیید کرده که نسخه پرو به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه معمولی آن به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. ضمن اینکه احتمالاً هواوی این گوشی‌ها را در دو نسخه 4G و 5G عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*