مدل های پرو آیفون ۱۴ با طراحی پانچ هول

مدل های پرو آیفون ۱۴ از طراحی نمایشگر پانچ هول استفاده خواهند کرد

یک تحلیلگر معتمد می‌گوید مدل های پرو آیفون ۱۴ – iPhone 14 Pro & 14 Pro Max ناچ را کنار خواهند گذاشت و از طراحی نمایشگر پانچ هول استفاده می‌کنند.

هنوز چند روز بیشتر از معرفی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ اپل نگذشته است که شاهد انتشار اخبار و شایعات نسل بعدی این گوشی‌ها هستیم. مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل در گزارش تازه‌ای به احتمالات نسل بعدی آیفون‌ها پرداخته است. کو می‌گوید مدل های پرو آیفون ۱۴ (آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس) ناچ بزرگ در بالای صفحه را کنار خواهند گذاشت و در عوض مثل پرچمداران فعلی سامسونگ، از طراحی پانچ هول استفاده خواهند کرد.

طراحی پانچ هول و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در مدل های پرو آیفون ۱۴

کو معتقد است که دو مدل پرو آیفون بعدی دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. این گوشی‌ها نیمه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند. ضمناً کو می‌گوید سال آینده هم اپل از یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آیفون‌ها استفاده نخواهد کرد و برای استفاده از این فناوری احتمالاً باید تا ۲ نسل دیگر آیفون منتظر بمانید.

آیفون‌های سال ۲۰۲۲ یک مدل جدید ۶.۷ اینچی غیر پرو را نیز در بر می‌گیرند که در کنار آیفون ۱۴ معمولی عرضه می‌شود. هنوز هیچ اشاره‌ای به مدل مینی برای سال بعد نشده است؛ اما شنیده‌ایم که اپل به خاطر فروش بسیار ضعیف آیفون ۱۲ مینی، تصمیم گرفته قید عرضه آیفون کوچک جثه خودش در سال آینده را بزند. در عوض ممکن است نیمه نخست سال آینده سومین نسل آیفون SE با پشتیبانی از 5G عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۳ مینی معرفی شد؛ آیا این آخرین گوشی مینی اپل است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*