آیفون ۱۳ مینی آخرین آیفون مینی اپل

آیفون ۱۳ مینی می‌تواند آخرین آیفون مینی اپل باشد

در توییت جدیدی که جان پروسر منتشر کرده، او ادعا می‌کند که آیفون ۱۳ مینی – iPhone 13 Mini آخرین آیفون مینی اپل در بازار خواهد بود.

جان پروسر، افشاگر بزرگ دنیای موبایل چند روز پیش طرفداران اپل را با افشای طراحی آیفون‌های سری ۱۴ پیش از معرفی گوشی‌های آیفون ۱۳ شوکه کرد. او می‌گوید نسل آینده آیفون‌ها پیشرفت بزرگی در طراحی خواهند داشت. آیفون ۱۳ امسال در چهار مدل آیفون ۱۳ مینی، ۱۳ معمولی، ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس عرضه می‌شود. اما پروسر ادعا می‌کند آیفون ۱۴ فاقد مدل «مینی» خواهد بود.

بر اساس آخرین توییت پروسر، آیفون ۱۳ مینی می‌تواند آخرین آیفون مینی این شرکت آمریکایی نیز لقب بگیرد. او ادعا می‌کند سال آینده آیفون ۱۴ مینی معرفی نخواهد شد. البته مشخص نیست که سال آینده مدل‌های آیفون جمعاً سه مدل خواهند بود یا چهار مدل هستند. گزارش‌های تأیید نشده‌اید وجود دارد که می‌گوید آیفون‌ها سال آینده در چهار نسخه آیفون ۱۴، ۱۴ مکس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس عرضه می‌شوند.

مشخصات آخرین آیفون مینی اپل

به هر ترتیب، اگر این گزارش پروسر واقعیت داشته باشد، آیفون ۱۳ مینی آخرین آیفون مینی اپل برای علاقه‌مندان به گوشی‌های جمع و جور خواهد بود که با پلتفرم iOS عرضه می‌شود. گوشی iPhone 13 Mini به یک نمایشگر ۵.۴ اینچی Super Retina OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است. ابعاد این گوشی برابر با ۱۳۱.۵ در ۶۴.۲ در ۷.۷ میلی‌متر و وزن آن تنها ۱۴۱ گرم است.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۳ مینی معرفی شد؛ آیا این آخرین گوشی مینی اپل است؟

در قلب تپنده آن چیپست A15 اپل به همراه ۴ گیگابایت رم حضور دارد و در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دیوایس از یک باتری کوچک ۲.۴۳۸ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که از شارژ ۲۰ وات سیمی و ۱۵ وات بی‌سیم MagSafe پشتیبانی می‌کند.

در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد، در حالی که روی قاب پشتی آن دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با OIS (لرزشگیر تصویر) و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید به همراه فلاش LED دوگانه حضور دارد. قفل صفحه این گوشی نیز مثل دیگر اعضای خانواده آیفون ۱۳ با فیس آیدی باز خواهد شد. قیمت پایه این گوشی ۶۹۹ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*