نمایشگر تعاملی سامسونگ

ویژگی‌های نمایشگر تعاملی سامسونگ ؛ ابزاری برای تیم‌های دورکار و حضوری

نمایشگر تعاملی سامسونگ با نام فلیپ – Flip با قابلیت‌های متعدد خود یک ابزار مناسب برای تیم‌های دورکار و حضوری محسوب می‌شود. در ادامه با قابلیت‌های مهم این نمایشگرهای Samsung آشنا می‌شویم.

تحقیقات زیادی تاکنون در مورد شیوه‌های موثر یادگیری افراد انجام شده که در همه آنها تاثیر فوق‌العاده‌ تصاویر بصری به اثبات رسیده است. بر اساس این تحقیقات، تصاویر و شکل‌های بصری نسبت به متن ۶۰ هزار برابر سریع‌تر در مغز پردازش و ثبت می‌شود. برای همین شرکت‌ها و دفاتر تجاری و اداری در زمان برگزاری جلسه‌های تیمی خود سعی می‌کنند تا مثل دوران مدرسه و دانشگاه‌ از ابزارهایی مثل تخته وایت‌برد استفاده کنند.

از آنجایی که ۹۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز به شکل تصویری و بصری است، ارائه جلسات با شکل‌ها و تصاویر زیاد کمک می‌کند تا ایده‌های زیادی در ذهن شکل گرفته و نکات گفته شده در جلسه در حافظه بلند مدت افراد ثبت شود.

سامسونگ به کمک نمایشگر تعاملی خود توانسته ضمن پاسخگویی به این نیاز دفاتر و شرکت‌ها، نحوه تعامل افراد در جلسات حضوری و کنفرانس‌های آنلاین را تغییر دهد. فلیپ (Flip)، نام سری نمایشگرهای تعاملی سامسونگ است که با قابلیت‌های متنوع و پرشمار خود جلسات اداری را به محلی برای مشارکت و فعالیت پویای افراد تبدیل می‌کند.

تعامل موثر

مطالعات نشان می‌دهد که فعالان حوزه کسب‌وکار در صنایع مختلف خواهان ابزارهایی ساده و در عین حال کاربردی هستند که برای کار با آن نیازی به آموزش نباشد. دستگاه‌هایی با امکان اشتراک‌گذاری ساده‌تر، حمل‌ونقل راحت‌تر و دسترسی سریع‌تر به آرشیو اطلاعات جلسات کاری و… از جمله نیازها و چالش‌های این افراد است. تمامی این چالش‌ها را می‌توان با گذاشتن یکی از سری‌ نمایشگرهای تعاملی در اتاق جلسه برای همیشه برطرف کرد.

نمایشگر تعاملی فلیپ سامسونگ همچون یک تخته وایت‌برد هوشمند کار می‌کند و تمامی کارهای مورد نیاز از اشتراک‌ گذاری فایل‌ها و داده‌ها گرفته تا دسته‌بندی و آرشیو ایده‌ها و… را انجام می‌دهد. بخشی از مهم‌ترین قابلیت‌های نمایشگر تعاملی سامسونگ شامل موارد زیر می‌شود:

ویژگی‌های نمایشگر تعاملی سامسونگ

  • لمس همزمان ۲۰ نقطه

نمایشگر تعاملی سامسونگ

امکان لمس (Touch) نمایشگر از قابلیت‌های ضروری یک نمایشگر تعاملی است. نمایشگر فلیپ سامسونگ قابلیت لمس همزمان ۲۰ نقطه را دارد. براین اساس تعداد زیادی از افراد می‌توانند به طور همزمان بر روی نمایشگر ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه دهند.

  • سازگاری با دستگاه‌ها

وجود درگاه‌ها و پورت‌های متعدد کمک می‌کند تا افراد بتوانند دستگاه‌های مختلفی را به نمایشگر تعاملی متصل کنند. نمایشگر فلیپ از درگاه‌های LAN، HDMI، DisplayPort و همین‌طور درگاه Open Pluggable برای اتصال کامپیوتر پشتیبانی می‌کند. همچنین این نمایشگر از قابلیت Screen Mirroring بهره می‌برد و می‌توان صفحه نمایش گوشی های هوشمند را در آن نمایش داد.

  • مشاهده همزمان نمایشگر

نمایشگر تعاملی سامسونگ

در جلسه‌های کاری معمولا افراد نیاز دارند تا ضمن کار یا مشاهده صفحه نمایش لپ تاپ یا تبلت خود، فایل‌ها را همزمان در نمایشگر اتاق نشان دهند. برای این منظور نمایشگر فلیپ سامسونگ به ویژگی touch-out مجهز شده که به افراد امکان می‌دهد تا دستگاه‌های خود را با صفحه نمایش آن همگام‌سازی کنند. مثلا در زمانی که دور از نمایشگر نشسته‌اند می‌توانند همزمان فایل‌ها را ویرایش کنند و به طور همزمان با دیگران به اشتراک بگذارند.

  • نمایش خلاقیت

برای طراحی و یادداشت‌برداری در نمایشگر فلیپ می‌توان از قلم‌های آن استفاده کرد. با استفاده از قلم این نمایشگر ۴ نفر به طور همزمان می‌توانند ایده‌های خود را یادداشت و ثبت کنند. قلم نمایشگر فلیپ از نوع Passive است و این امکان را دارد تا با هر دو سمت آن بنویسید. از سمت نازک قلم برای یادداشت کردن متن‌ها و ایده‌ها و از سمت ضخیم‌تر آن می‌توان برای کشیدن تصاویر و شکل‌ها بهره گرفت. با کشیدن انگشتان خود بر روی موارد نوشته شده هم می‌توانید آنها را پاک کنید و مطلب جدیدتری را یادداشت کنید. همچنین در صورت علاقه می‌توانید زمینه سفید رنگ نمایشگر را به رنگ سیاه تغییر دهید. تمامی موارد نوشته شده روی نمایشگر به شکل خودکار در یک دیتابیس مرکزی ذخیره می‌شود، این امکان فراهم شده تا با گذاشتن رمز عبور بر روی نوشته‌ها دسترسی به آن را محدود کنید.

برای کشیدن طرح‌های بصری می‌توان از حالت نقاشی آن استفاده کرد که ترکیب‌های رنگی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

  • ویرایش آسان

نمایشگر تعاملی سامسونگ

کار با قلم و منوهای نمایشگر فلیپ بسیار راحت‌ و روان است و هر فردی می‌تواند به سادگی فایل‌ها، متن‌ها و تصاویر مورد نظر خود را در نمایشگر کپی، کراپ، ذخیره و ویرایش کند. صفحه نمایش بزرگ نمایشگر فلیپ این اجازه را می‌دهد تا به آسانی فایل‌های ورد، اکسل، پاورپوینت، پی‌دی‌اف و… را مشاهده و ویرایش کنید.

  • وبگردی با فلیپ

از طریق اتصال نمایشگر به شبکه وای‌فای می‌توان با مرورگر فلیپ در میان صفحات اینترنت وبگردی کرد، بدون این که نیازی به لپ تاپ یا کامپیوتری از بیرون باشد. مثلا در طول جلسه چنانچه نیاز به جستجوی اینترنتی یا ذخیره صفحات وب را داشتید نمایشگر فلیپ این امکان را به سادگی برای شما فراهم می‌کند.

  • جلسه‌های آنلاین با فلیپ

اتصال نمایشگر فلیپ به اینترنت کمک می‌کند تا در زمانی که کارکنان و مدیران دورکار هستند. به راحتی فایل‌های مربوط به جلسه‌های کاری خود را ایمیل کنند و برای سایرین به اشتراک بگذارند.

با وجود قابلیت‌های بسیار نمایشگر تعاملی فلیپ برای برگزاری جلسه‌های پویا و موثر تیمی اما از این نمایشگر می‌توان برای کابردهایی مثل اعلام پیام‌های مهم شرکت، اطلاع رسانی رویدادهای مهم هفتگی، تولد کارمندان و مواردی از این قبیل هم در دفاتر استفاده کرد.

نمایشگر فلیپ سامسونگ با طراحی مناسب بدنه و تجهیز به قابلیت‌های کاربردی و متنوع علاوه بر این که فضایی مدرن را به اتاق‌های جلسه می‌بخشد، تمامی امور مربوط به نمایش، ثبت و ذخیره اطلاعات و ایده‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*