دستگاه کتابخوان آمازون کیندل Paperwhite

نسل جدید دستگاه کتابخوان آمازون کیندل Paperwhite معرفی شد

دستگاه کتابخوان آمازون کیندل Paperwhite به همراه یک نسخه Signature Edition با رابط کاربری، عمر باتری و نمایشگر پیشرفته‌تر از قبل معرفی شد.

شرکت آمازون شب گذشته از دو مدل دستگاه کتابخوان پرطرفدار آمازون کیندل Paperwhite رونمایی کرد. این دو مدل Paperwhite و Paperwhite Signature Edition نام دارند و بسیار شبیه به هم هستند. با این تفاوت که نسخه سیگنیچر ادیشن فقط چند قابلیت بیشتر را ارائه می‌کند.

کتابخوان کیندل پیپر وایت به یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی با حاشیه‌های نسبتاً باریکی در دو طرف چپ و راست پنل خود مجهز است. اوج روشنایی در آن نسبت به دیگر کتابخوان‌های آمازون ۱۰ درصد افزایش داشته و اکنون می‌توانید گرمای صفحه را نیز تنظیم کنید تا تجربه خواندن آسوده‌تری را به دست بیاورید. در آن سو مدل سیگنیچر ادیشن قابلیت تنظیم خودکار روشنایی صفحه بر اساس محیط پیرامون کاربر را هم ارائه می‌کند.

عمر باتری در این نسل به ۱۰ هفته افزایش پیدا کرده تا بیشترین عمر باتری را در بین تمام دستگا‌های کتابخوان Kindle ارائه کند. این مدل‌های جدید توسط یک پورت USB-C شارژ می‌شوند و حدوداً ۲ ساعت و نیم برای رسیدن به شارژ کامل زمان نیاز دارند. ضمن اینکه مدل سیگنیچر ادیشن برای نخستین بار در خانواده کیندل، شارژ بی‌سیم را هم ارائه می‌کند.

دستگاه کتابخوان آمازون کیندل Paperwhite

میزان حافظه در نسخه استاندارد ۸ گیگابایت و در نسخه سیگنیچر ادیشن ۳۲ گیگابایت است. کیندل‌های جدید آمازون همچنین به یک رابط کاربری ارتقا یافته نیز مجهز هستند که جابجایی بین صفحه هوم، کتابخانه و کتابی که مشغول مطالعه آن هستید را آسان می‌کند. اکنون کتابخانه فیلترها و گزینه‌های مرتب‌سازی جدیدی را دریافت کرده، یک نمای کلکسیونی اضافه شده و یک نوار اسکرول جدید را نیز در بر می‌گیرد.

اکنون این دو کتابخوان به یک گوشی اندرویدی یا آی او اسی که اپلیکیشن Kindle روی آن نصب باشد، متصل می‌شوند. به لطف این قابلیت راه‌اندازی و تنظیمات دستگاه نسبت به زمانی که می‌خواهید مستقیماً توسط خود دستگاه راه اندازی اولیه را انجام دهید، چند پله کمتر خواهد بود.

این دو کتابخوان از امروز قابل پیش‌خرید هستند، اما خرید نهایی آن‌ها از ۲۷ اکتبر برای مدل اصلی و ۴ نوامبر برای مدل سیگنیچر ادیشن آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*