گوشی‌های خانواده میزو ۱۸ اس - Meizu 18s

گوشی های سری میزو ۱۸ اس با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و نمایشگر AMOLED معرفی شدند

گوشی های خانواده میزو ۱۸ اس در دو نسخه Meizu 18s و Meizu 18s Pro با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، نمایشگر امولد، مشخصات بالارده و قیمت مناسب معرفی شدند.

امروز روز بزرگی برای کمپانی میزو و طرفدارانش بود. چرا که این شرکت از گوشی جذاب میزو ۱۸ ایکس و گوشی های سری میزو ۱۸ اس در دو نسخه ۱۸ اس و ۱۸ اس پرو رونمایی کرد. هر دو گوشی از قدرتمندترین چیپست ساخت شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برخوردارند. علاوه بر این به آخرین نسخه رابط کاربری میزو (Flyme 9.2) نیز مجهز شده‌اند.

گوشی‌های خانواده میزو ۱۸ اس

گوشی میزو ۱۸ اس از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی AMOLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند، در حالی که مدل پرو به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی با همین رزولوشن و مشخصات مجهز است.

میزو اعضای این خانواده را مثل نسل گذشته طوری بهینه‌سازی کرده که عمر باتری عالی را ارائه کنند. اگر چه پیشرفت‌هایی در عملکرد فنی، عمر باتری و خنک‌کنندگی در مقایسه با نسل گذشته دیده می‌شود.

نسخه اصلی این خانواده به یک باتری ۳.۹۱۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که با توان ۳۶ وات شارژ می‌شود، در حالی که مدل پرو از یک باتری ۴.۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان بیشتر ۴۰ وات نیز شارژ می‌شود.

گوشی‌های خانواده میزو ۱۸ اس - Meizu 18s

عملکرد این گوشی در بخش گیمینگ به لطف حالت Game Mode 5.0 که حداکثر عملکرد گوشی را با فشار دادن ساده یک انگشت فعال می‌کند، عالی است. علی‌رغم توان بیشتر، گوشی می‌تواند دمای داخلی خود را نیز با بهره‌گیری از فناوری کنترل دمای دینامیک در لحظه مدیریت کرده و آن را کاهش دهد.

گوشی Meizu 18s به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حضور دارد. در آن سو، مدل پرو میزو ۱۸ اس آن به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است که سه دوربین ۳۲ + ۸ + ۰.۳ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین جلوی این گوشی نیز ۴۴ مگاپیکسلی است.

روی هر دو گوشی به صورت پیش‌فرض الگوریتم Ranbow Soft نصب است که می‌تواند در عکاسی پرتره، فیلمبرداری، حالت شب و عملکرد بدون لرزش پیشرفت‌هایی را حاصل کند. این الگوریتم جدید به ثبت عکس‌های بهتر در شب با ادغام ۱۰ تصویر با یکدیگر نیز کمک می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی گوشی‌های جدید میزو می‌توان به حضور یک رم LPDDR5 با حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 و همینطور پشتیبانی از وای فای ۶.۰ اشاره کرد. هر دو مدل یک حسگر اثر انگشت را نیز درون نمایشگر خود ارائه می‌کنند.

قیمت سری Meizu 18s

قیمت پایه مدل میزو ۱۸ اس از ۵۷۰ دلار آغاز می‌شود، در حالی که شروع قیمت مدل پرو از ۷۱۰ دلار است. از پیکربندی‌های این دو نیز می‌توان به ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه، ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*