گوشی نوکیا جی ۵۰

گوشی نوکیا جی ۵۰ با یک باتری غول پیکر و اینترنت 5G معرفی شد

نوکیا جی ۵۰ – Nokia G50، نام گوشی میان‌رده جدید نوکیا است که با شبکه 5G، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، قیمت و مشخصات فنی مناسب معرفی شد.

نوکیا یک گوشی میان‌رده جدید را وارد بازارهای جهانی کرد. روی این گوشی که نوکیا جی ۵۰ نام دارد برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری خورده و تمام مشخصات لازم برای رقابت با گوشی‌های میان‌رده بازار را با یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی +HD، باتری بزرگ، جک هدفون و شارژ سریع ۱۸ وات دارد.

گوشی جدید سری G نوکیا بسیار شبیه به نوکیا ایکس ۲۰ است که آوریل گذشته معرفی شده بود، با این تفاوت که نمایشگر آن بزرگ‌تر شده، یک باتری بزرگ‌تر روی آن به کار رفته و نسخه آمریکایی آن تحت لیسانس شرکت‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile عرضه می‌شود. البته این گوشی از نسخه کم سرعت‌تر Sub 6 فناوری ۵ جی استفاده می‌کند.

نوکیا جی ۵۰ ؛ رقیبی برای موتورولا جی ۵۰

مثل هر گوشی 5G دیگری که در محدوده قیمتی ۳۰۰ دلاری قرار دارد، نوکیا G50 نیز به چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام مجهز است؛ بنابراین نباید انتظار عملکرد خیلی سریعی از این گوشی در اجرای بازی‌ها داشته باشید. این اسمارت فون ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. به علاوه می‌توانید از اسلات کارت میکرو اس دی روی این گوشی برای افزایش حافظه نیز استفاده کنید. در مقایسه با گوشی موتورولا که با همین نام عرضه شده (موتورولا جی ۵۰)، گوشی نوکیا نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۶۸ اینچی +HD را ارائه می‌کند که روشنایی ۴۵۰ نیت را ارائه می‌کند و در بالای آن یک ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

گوشی نوکیا جی ۵۰

اما در پشت گوشی نوکیا جی ۵۰ ماژول دوربین سه‌گانه‌ای به شکل دایره قرار گرفته است. دوربین اصلی آن از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، درحالی که یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق کاربردی ولی رزولوشن پایین نیز در کنار آن هستند. نوکیا برای دوربین سلفی گوشی جدید خود یک سیستم لرزشگیر ویدیویی را تعبیه کرده که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای بدون لرزشی برای تیک تاک بگیرید. همچنین با حالت Night Selfie می‌توانید عکس‌های سلفی شفافی در شب ثبت کنید.

اندروید ۱۱ و دو سال پشتیبانی نرم افزاری

اچ ام دی گلوبال به عنوان پدر معنوی گوشی‌های نوکیا وعده می‌دهد که این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و به مدت دو سال آپدیت‌های بزرگ اندروید و همچنین سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. بدیهی است که این گوشی میان‌رده بیشتر از ۲ سال پشتیبانی نرم افزاری نشود.

نوکیا به صورت پیش‌فرض اپلیکیشن Spotify را روی گوشی جدید نوکیا جی ۵۰ نصب کرده و به مدت ۳۰ روز می‌توانید از ExpressVPN روی دستگاه خود رایگان استفاده کنید. این گوشی همچنین در دو رنگ آبی (Ocean Blue) و رنگ خاصی به نام خورشید نیمه شب (Midnight Sun) عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی جدید سری G سامسونگ بسیار شبیه به نوکیا ایکس ۲۰ است که آوریل گذشته معرفی شده بود، با این تفاوت که نمایشگر آن بزرگ‌تر شده، یک باتری بزرگ‌تر روی آن به کار رفته و نسخه آمریکایی آن تحت لیسانس شرکت‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile عرضه می‌شود. البته این گوشی از نسخه کم سرعت‌تر Sub 6 فناوری ۵ جی استفاده می‌کند.
    آقای کریمی عزیز،اشتباه قید کردین سری G سامسونگ