رنگ بندی گلکسی اس ۲۲

در گزارشی جدید رنگ بندی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ فاش شد

گزارشی منتشر شده که در آن به رنگ بندی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ اشاره می‌کند. گوشی‌های خانواده Galaxy S22 به زودی در رنگ‌هایی متنوع عرضه می‌شوند.

سامسونگ با آخرین گوشی‌های پرچمدار خود نشان داده که هیچ ترسی از امتحان کردن رنگ‌های جدید ندارد و حالا طبق گزارشی که تازه منتشر شده، به نظر می‌رسد این تلاش برای ارائه رنگ‌های جدید را با گوشی‌های گلکسی S22 پیش رو نیز ادامه خواهد داد.

وب‌سایت GalaxyClub فهرستی از رنگ بند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ که سال آینده رونمایی می‌شود را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، دو مدل ارزان قیمت‌تر گلکسی S22 و +S22 در چهار رنگ سفید، مشکی، رز گلد و سبز عرضه خواهند شد.

این رنگ بندی متفاوتی را نسبت به مدل S21 فعلی نشان می‌دهد. ضمن اینکه دو مدل معمولی و پلاس یک رنگ منحصر به فرد هم دارند که این رنگ در مدل اولی صورتی فانتوم و در مدل دوم بنفش فانتوم است. انتظار می‌رود رنگ سبز اعلام شده به رنگ سبز فانتوم گلکسی زد فولد ۳ یا رنگ سبزی که توسط گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ ارائه می‌شود شبیه باشد. علاوه بر این رنگ رز گلد نیز می‌تواند بازسازی شده از رنگ صورتی فانتوم در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ باشد.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

  • رنگ‌های اس ۲۲: سفید، مشکی، رز گلد، سبزر
  • رنگ‌های اس ۲۲ پلاس: سفید، مشکی، رز گلد، سبز
  • رنگ‌های اس ۲۲ اولترا: سفید، مشکی، قرمز تیره

اما در بین سه مدل این خانواده، مدل Ultra رنگ‌های کمتری دارد. مشتریان می‌توانند این گوشی را با رنگ سفید و مشکی و یا قرمز تیره تهیه کنند. ما طی سالیان اخیر شاهد ظهور پرچمداران قرمز رنگ سامسونگ به بازار بوده‌ایم. آن‌ها همیشه تن روشنی داشتند. اما به نظر می‌رسد رنگ قرمز تیره در اس ۲۲ اولترا چیزی شبیه به رنگ بورگوندی گوشی گلکسی اس ۹ باشد که سامسونگ آن را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد.

از آنجا که چندین ماه تا عرضه این گوشی‌ها به بازار زمان باقی مانده، احتمال دارد سامسونگ طی این مدت رنگ‌های دیگری از گوشی‌هایش را تولید کنند.