ایرباد بی سیم نوکیا E3511

ایرباد بی سیم نوکیا E3511 با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

ایرباد بی سیم نوکیا E3511 رونمایی شد. این ایرباد با همکاری RichGo ساخته شده است و با قابلیت حذف نویز فعال و درایور‌های ۱۰ میلی‌متری تجربه صوتی خوبی را ارا‌ئه می‌دهد.

برند RichGo که در زمینه تولید لوازم جانبی صوتی فعالیت می‌کند، مجوز استفاده از برند نوکیا را دریافت کرده است و تا به اینجای کار نیز شاهد معرفی چندین ایرفون و ایرباد بودیم که با همکاری مشترک نوکیا موبایل و RichGo تولید شده بودند. حالا نوبت به ایرباد بی سیم نوکیا E3511 رسیده است که با ویژگی‌های مناسب خود نظر طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند.

مشخصات و ویزگی‌های ایرباد بی سیم نوکیا E3511

ایرباد بی سیم نوکیا E3511

RichGo می‌خواهد با استفاده از ظرفیت نام برند نوکیا محصولات صوتی خود را بازارابی کند. ایرباد نوکیا E3511 به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده است تا تجربه صوتی بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. درایور‌های ۱۰ میلی‌متری نیز خروجی صدای باکیفیت را تضمین می‌کنند.

این هدفون بی‌سیم از بلوتوث ۵.۲ و چندین پروتکل بلوتوث دیگر پشتیبانی می‌کند تا در زمینه اتصال مشکلی نداشته باشد. نوکیا همچنین در هر ایرباد یک باتری ۴۵ میلی‌آمپری قرار داده است که می‌تواند با فعال بودن حذف نویز فعال تا ۴.۵ ساعت موسیقی پخش کند و بدون آن نیز تا ۶ ساعت دوام بیاورد.

ایرباد بی سیم نوکیا E3511

البته کیس شارژ این دستگاه یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپری را در دل خود جا داده است که باعث می‌شود عمر باتری ایرباد بی سیم نوکیا تا ۲۵ ساعت افزایش یابد. Nokia E3511 از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند و ریچگو انتظار دارد که در هنگام عرضه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود.

قیمت و زمان عرضه ایرباد بی سیم نوکیا E3511

پیش‌تر محصولات همکاری مشترک نوکیا و RichGo تنها در چند بازار محدود آسیایی عرضه شده بود و انتظار می‌رود این ایرباد نیز در چین و سایر بازار‌هایی که ریچگو مجوز استفاده از برند نوکیا در آنها را دارد، عرضه شود. ایرباد‌ بی سیم نوکیا E3511 طراحی زیبایی دارد و در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه هنوز مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*