هدست گیمینگ ریزر Kaira X

هدست گیمینگ ریزر Kaira X معرفی شد

هدست گیمینگ ریزر Kaira X – کایرا ایکس یکی از محصولات مقرون به ‌صرفه‌ی این شرکت به حساب می‌آید که برای کنسول‌های نسل نهمی طراحی شده است.

هدست گیمینگ ریزر Kaira X قسمت بسیار پایین‌تری نسبت به مدل پایه و مدل پرو دارد و می‌تواند یک گزینه‌ی ایده آل برای بازی‌دوستان باشد.

در حالی که مدل پایه 100 دلار و مدل پرو 150 دلار قیمت گذاری شده، کایرا ایکس با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد که آن را به یک هدست میان‌رده تبدیل می‌کند.

این هدست از درایورهای 50 میلی‌متری ترای‌فورس (TriForce) استفاده می‌کند که می‌تواند هر سه بخش طیف فرکانس‌های شنیدنی را به گوش کاربر برساند. کایرا ایکس همچنین از یک میکروفون کاردیوئید انعطاف پذیر استفاده می‌کند که به فناوری‌های حذف صداهای مزاحم نیز مجهز است. بر روی بدنه، دکمه‌هایی برای کم یا زیاد کردن صدا و همچنین قطع کردن آن نیز وجود دارد.

هدست گیمینگ ریزر Kaira X

هدست گیمینگ ریزر Kaira X در دو مدل عرضه خواهد شد: مدل مخصوص ایکس باکس و مدل مخصوص پلی استیشن. مدل ایکس باکس در پنج رنگ مشکی، سفید، آبی، قرمز و سبز در دسترس قرار می‌گیرد تا با رنگ‌های کنترلر بی‌سیم ایکس باکس مطابقت داشته باشد. مدل پلی استیشن نیز سیاه و سفید خواهد بود تا شبیه به دسته‌ی دوال سنس باشد.

تمامی این مدل‌ها، از درگاه‌های استاندارد هدفون استفاده می‌کنند، بدین معنا که آن‌ها را به هر دستگاهی که شامل جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌شود، می‌توانید متصل کنید (از جمله رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند).

رنگ‌های سیاه و مشکی کایرا ایکس هم‌اکنون برای پلی استیشن و ایکس باکس قابل خریداری هستند اما برای رنگ‌های دیگر باید مدت بیشتری منتظر بمانید. رنگ‌‌های آبی، قرمز و سبزِ مدل ایکس باکس را می‌توان از تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) پیش خرید کرد اما مشخص نیست چه زمانی وارد بازار می‌شوند. ریزر همواره یکی از برندهای محبوب در میان بازی‌دوستان بوده و می‌توان انتظار داشت که این محصول جدید نیز پرطرفدار ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*