ریلمی V11s 5G

گوشی ریلمی V11s 5G با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 810 از راه رسید

گوشی ریلمی V11s 5G معرفی شد. این گوشی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 810 مجهز شده است و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۱۸ وات بهره می‌برد.

ریلمی از نسخه سریعتر گوشی وی 11 خود در چین رونمایی کرد. این گوشی که ریلمی V11s 5G نام دارد از تراشه دایمنسیتی 810 و ۶ گیگ رم بهره می‌برد. البته با استفاده از فناوری DRE می‌توان این میزان را به ۱۱ گیگ افزایش داد.

ریلمی V11s 5G

Realme V11s از لحاظ ظاهری مشابه وی 11 است و حتی از همان ترکیب دوربین ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۸ وات بهره می‌برد.

مهمترین تغییر این گوشی در مقایسه با نسل قبل استفاده از تراشه قوی‌تر مدیاتک و اضافه شدن قابلیت DRE است که اجازه می‌دهد گوشی از حافظه داخلی به صورت موقت به عنوان رم استفاده کند. با استفاده از این قابلیت می‌توان برنامه‌های بیشتری را به صورت همزمان در گوشی باز کرد. بدین ترتیب میزان رم نسخه ۴ گیگابایتی به صورت مجازی به ۵ گیگابایت می‌رسد و نسخه ۶ گیگابایتی نیز همانند یک گوشی با ۱۱ گیگ رم عمل خواهد کرد.

ریلمی V11s 5G دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این گوشی هم اکنون با قیمت ۲۱۵ دلار و در رنگ‌های مشکی و بنفش در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*