ریلمی نارزو 50A

ریلمی نارزو 50A، نارزو 50i و دو محصول دیگر رونمایی شدند

ریلمی در رویداد خود از دو گوشی ریلمی نارزو 50A و 50i رونمایی کرد. ریلمی بند 2 و تلویزیون ۳۲ اینچی اسمارت نئو نیز در کنار سری Realme Narzo 50 برای بازار هند معرفی شدند.

ریلمی از گوشی‌های ریلمی 50A و 50i پرده برداری کرد. این شرکت همچنین دستبند هوشمند ریلمی بند 2 و تلویزیون ۳۲ اینچی اسمارت تی وی نئو را برای بازار هند عرضه کرد. هر دو گوشی سری ریلمی نارزو 50 به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با ناچ قطره طور و رزولوشن +HD مجهز شده‌اند؛ اما از چیپست، دوربین پشتی و باتری متفاوتی بهره می‌برند.

ریلمی نارزو 50A

توان پردازشی Narzo 50A توسط تراشه مدیاتک هلیو جی 85 تامین می‌شود که در کنار ۴ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. کاربران می‌توانند از طریق درگاه microSD این میزان را افزایش دهند.

این گوشی با بدنه پشتی دو رنگ و دارای بافت برجسته خود باعث جلب توجه کاربران می‌شود. در بخش بزرگ دوربین، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی JN1 سامسونگ، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و لنز دو مگاپبکسلی پرتره قرار گرفته است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را به عهده دارد.

ریلمی نارزو 50A

گوشی جدید ریلمی یه یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که می‌توان آن را از طریق درگاه USB-C و با حداکثر سرعت ۱۸ وات شارژ کرد. ریلمی نارزو 50A همچنین می‌تواند با استفاده از کابل USB سایر گوشی‌ها و گجت‌ها را شارژ کند. ریلمی 50 ای با رابط کاربری Realme UI 2.0 و اندروید 11 همراه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. ریلمی نارزو 50A از ۱۵ مهر ماه در رنگ‌های سبز و آبی عرضه خواهد شد. مدل پایه با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ۱۵۶ دلار قیمت دارد و مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ریلمی نارزو 50i

ریلمی نارزو 50i از تراشه Unisoc SC9863A بهره می‌برد. این گوشی در دو نسخه با ۲ یا ۴ گیگ رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور رابط کاربری Realme UI Go Edition هستیم که بر پایه اندروید 11 است. بر خلاف ریلمی نارزو 50A این گوشی از تنها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود بهره می‌برد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار دارد.

ریلمی نارزو 50A / ریلمی نارزو 50i

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلي‌آمپری تامین می‌شود. کاربران می‌توانند باتری گوشی را از طریق درگاه microUSB شارژ کنند. ریلمی Narzo 50i از ۱۵ مهر ماه در دو رنگ سبز روشن و مشکی به فروش خواهد رسید. قیمت مدل پایه ۱۰۱ دلار است و برای تهیه مدل ۴/۶۴ گیگابایتی نیز باید ۱۲۲ دلار هزینه کرد.

ریلمی بند 2

ریلمی نارزو 50A / ریلمی بند 2

ریلمی چندی پیش از دستبند هوشمند خود در مالزی رونمایی کرده بود و حالا نیز اعلام کرد که از دوشنبه ۵ مهر ماه فروش آن را در هند آغاز خواهد کرد. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های این گجت پوشیدنی به این لینک مراجعه کنید.

تلویزیون ۳۲ اینچی Smart TV Neo

رویداد ریلمی علاوه بر گوشی نارزو 50A و نارزو 50i یک عضو جدید دیگر هم داشت. اسمارت تی وی نئو دارای یک نمایشگر HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و ۷ حالت مختلف نمایشی است. این تلویزیون هوشمند از موتور تصویر Chroma Boost، سیستم عامل اندروید تی وی 9.0 و کروم کست داخلی بهره می‌برد.

ریلمی نارزو 50A / ریلمی اسمارت تی وی نئو ۳۲

تلویزیون جدید ریلمی به دو اسپیکر ۱۰ وات با پشتیبانی از Dolby Audio مجهز شده است و از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک در کنار ۱ گیگ رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌‌برد. این تلویزین از ۴ مهر ماه با قیمت ۲۰۳ دلار راهی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*