مچ‌بند سلامت ریلمی بند ۲

مچ‌بند سلامت ریلمی بند ۲ با اندازه‌گیر سطح اکسیژن خون معرفی شد

مچ‌بند سلامت ریلمی بند ۲ – Realme Band 2 با نمایشگر لمسی ۱.۴ اینچی، ۹۰ حالت ورزشی، نظارت بر سطح اکسیژن خون و قیمت ۴۰ دلاری معرفی شد.

ماه مارس گذشته شرکت ریلمی از اولین مچ‌بند سلامت خود به نام Realme Band رونمایی کرد. اکنون دومین نسل آن با یک نمایشگر بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر و طراحی مشابه آنر بند ۶ معرفی شده است.

ریلمی بند ۲ بیشتر از آنکه مثل یک مچ‌بند تناسب اندام باشد، شبیه به ساعت هوشمندی است که از یک نمایشگر ۱.۴ اینچی لمسی رنگی با رزولوشن ۳۲۰ در ۱۶۷ پیکسل و اوج روشنایی ۵۰۰ نیت برخوردار است. این بند از ۵۰ واچ فیس برخوردار است و دارای گزینه‌ای برای ساخت یک واچ فیس با آپلود یک تصویر از گوشی هوشمند متصل شما است.

امکانات Realme Band 2

دقیقاً همان امکانات مرتبط با سلامت و تناسب اندام که روی نسخه اصلی ریلمی بند حضور دارند را می‌توانید در نسل دوم آن نیز داشته باشید. آن‌ها شامل نظارت روی ضربان قلب، نظارت روی خواب، شمارنده خودکار گام، یادآورنده نوشیدن آب و یک یادآور بی‌تحرکی می‌شوند. از آنچه در نسل جدید آن اضافه شده نیز می‌توان به سنجش میزان استرس، نظارت بر سلامت زنان و یک حسگر SpO2 برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون اشاره کرد.

مچ‌بند سلامت ریلمی بند ۲

گجت پوشیدنی Realme Band 2 از ۹۰ حالت ورزشی در مقابل تنها ۹ حالت تمرینی نسخه اصلی خود بهره می‌برد. هرچند در ابتدا این بند فقط می‌تواند ۱۴ فعالیت فیزیکی شما شامل یوگا، پیاده‌روی داخل- خارج از خانه، دویدن داخل- خارج از خانه، کریکت، بسکتبال، شنا در استخر و فوتبال را ردیابی کند. سایر ورزش‌ها بعده‌ها توسط یک آپدیت OTA به دیوایس اضافه می‌شوند.

دومین نسل مچ‌بند تناسب اندام ریلمی با Smart AIoT Control عرضه می‌شود؛ این قابلیتی است که پیش‌تر شاهد حضور آن در ساعت‌های هوشمند ریلمی نظیر ریلمی واچ ۲ پرو بودیم. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید دستگاه‌های اینترنت اشیاء برند ریلمی را بدون نیاز به گوشی هوشمند خود و تنها از طریق این مچ‌بند کنترل کنید. از جمله دیگر توانایی‌های این مچ‌بند می‌توان به کنترل موسیقی، کنترل دوربین، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، زنگ هشدار و همینطور مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری اشاره کرد. این یعنی شما می‌توانید هنگام شنا کردن نیز این مچ‌بند را به دست خود ببندید.

سازنده چینی از یک باتری ۲۰۴ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب ریلمی بند ۲ استفاده کرده که می‌تواند تا ۱۲ روز شارژدهی را فراهم کند. از امکانات ارتباطی این گجت می‌توان به بلوتوث ۵.۱ و استفاده از پلتفرم Bluetooth LE اشاره کرد که مصرف کم انرژی در کنار ارائه عملکرد مناسب و همینطور اتصال پرسرعت قابل اطمینان را در اختیار کاربران می‌گذارد.

شما می‌توانید این دیوایس را به گوشی‌های مجهز به اندروید ۵.۱ به بعد و iOS 11 به بعد متصل کنید و با استفاده از اپلیکیشن Realme Link آن را کنترل کنید. وزن این گجت فقط ۲۷.۳ گرم است و در یک رنگ خاکستری فضایی عرضه می‌شود. البته که می‌توانید بند آن را در رنگ، جنس و طرح‌های دیگری نیز سفارش دهید.

مچ‌بند سلامت ریلمی بند ۲

قیمت ریلمی بند ۲

ریلمی قصد دارد بند ۲ را با قیمت ۴۰ دلاری وارد بازار مالزی کند. هنوز هیچ صحبتی از قیمت این محصول برای دیگر بازارهای جهانی به میان نیامده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*