گوشی های سری گلکسی S22

گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ فاقد دوربین زیر نمایشگر خواهند بود

یک بار دیگر، احتمال وجود دوربین زیر نمایشگر در گوشی های سری گلکسی S22 رد شد. البته باید منتظر ارتقای دوربین اصلی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس باشیم.

افشاگر سرشناس دنیای موبایل، Ice Universe هم‌سو با گزارش‌های قبلی می‌گوید خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر در گوشی های سری گلکسی S22 نخواهد بود.

اخیرا سامسونگ گوشی منعطف گلکسی زد فولد 3 را با دوربین درون صفحه‌ای معرفی کرد؛ اما رزولوشن این دوربین فقط 4 مگاپیکسل است و بیشتر به درد تماس تصویری می‌خورد. کاربران این دیوایس اگر واقعا بخواهند عکس سلفی بگیرند، می‌توانند از دوربین 10 مگاپیکسلی روی نمایشگر کاور استفاده کنند. آپشن دیگری هم وجود دارد: اینکه گوشی را باز و از دوربین‌های اصلی استفاده کنند.

دوربین زیر نمایشگر

با این تفاصیل، بعید است سامسونگ یک دوربین سلفی کم‌کیفیت از نوع درون صفحه‌ای را در پرچمداران بعدی خود قرار دهد و دست کاربران را در پوست گردو بگذارد.

اما ظاهرا یک ارتقای بزرگ در انتظار ماژول دوربین عقب Galaxy S22 و +S22 است: مجموعه‌ای متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر (حتی شاید فاصله کانونی متغیر) و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی!

در این صورت، حتی اگر دوربین سلفی همان نوع پانچ-هول 10 مگاپیکسلی باشد، باز هم مشخصات اپتیک گوشی‌ها راضی کننده خواهد بود.

برای گلکسی اس 22 اولترا نیز ارتقای دوربین‌های تله‌فوتو پیش‌بینی می‌شود؛ یکی با بزرگ‌نمایی 3 برابر و دیگری که 12 مگاپیکسلی توصیف شده است، بزرگ‌نمایی 10 برابر!

دوربین‌های اصلی و فوق عریض هم در قیاس با گلکسی اس 21 اولترا، شاید کمی دستکاری شوند؛ همین‌طور دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*