گلکسی M52 5G

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی M52 5G رونمایی کرد

گوشی گلکسی ام ۵۲ ۵ جی در سکوت خبری معرفی شد. Galaxy M52 5G دارای پنل ۶.۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

قرار بود سامسونگ در سه شنبه ۶ مهر ماه از گلکسی گلکسی ام ۵۲ ۵ جی در هند رونمایی کند؛ اما وب‌سایت این شرکت در لهستان اندکی پیش دستی کرده و تمامی مشخصات این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

گوشی گلکسی M52 5G به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +Full HD مجهز شده است و در حفره مرکزی نمایشگر نیز شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستیم. همچنین نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر زمینه را برای اجرای روان انیمیشن‌ها و حرکت سریع در رابط کاربری فراهم می‌کند.

گلکسی M52 5G

در بدنه کناری گوشی نیز شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم که نقش دکمه پاور را نیز ایفا می‌کند. در بدنه پشتی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

سکاندار این مجموعه تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G 5G است که در کنار ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. البته کاربران می‌توانند در صورت نیاز با استفاده از کارت حافظه این میزان را افزایش دهند.

گلکسی M52 5G

از دیگر مشخصات گلکسی ام ۵۲ می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کرد. البته آداپتور مورد اشاره در جعبه محصول قرار ندارد. در بخش نرم افزاری هم شاهد حضور اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1 هستیم.

گلکسی M52 5G در سه رنگ آبی، مشکی و سفید و با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه