گوشی شیائومی Civi

تجهیز گوشی شیائومی Civi به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار

دو روز بیشتر تا رونمایی از گوشی شیائومی Civi باقی نمانده است. جزئیاتی از جمله دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، نشان دهنده ظهور یک گوشی جذاب با برند Xiaomi است.

شرکت شیائومی دو روز دیگر، ۴ مهر ماه از گوشی‌های جدید سری Civi در چین رونمایی خواهد کرد. اکنون اطلاعات تایید شده‌ای به دست ما رسیده که نشان می‌دهد گوشی شیائومی Civi معمولی به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز خواهد بود. این نشان می‌دهد که گوشی جدید شیائومی می‌تواند تصاویر سلفی فوق‌العاده باکیفیت و شفافی را ثبت کند. هم استفاده از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم ارائه فوکوس خودکار با دوربین سلفی، دو ویژگی است که برای نخستین بار در یک گوشی شیائومی استفاده می‌شود.

گوشی شیائومی Civi

در مطلبی جداگانه یکی از افشاگران چینی که با نام کاربری Digital Chat Station فعالیت می‌کند، اطلاعات مختلف دیگری را نیز در مورد گوشی Xiaomi Civi در اختیار ما گذاشته است. بر اساس ادعای او، وزن این گوشی ۱۶۶ گرم و ضخامت آن تنها ۶.۹۸ میلی‌متر است. بنابراین باید منتظر یک گوشی کاملاً باریک و با وزنی متعادل باشیم. او همچنین می‌گوید که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حاوی فوکوس خودکار این گوشی، می‌تواند عکس‌های سلفی بسیار باکیفیتی بگیرد.

ما شنیده‌ایم شیائومی در این رویداد که روز دوشنبه برگزار می‌شود، در کنار گوشی شیائومی Civi از یک جفت ایرباد بی‌سیم با قابلیت حذف نویز هم رونمایی خواهد کرد که می‌تواند سر و صدای خارجی را تا حداکثر ۴۰ دسی‌بل، حذف کند.