کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو

کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو ظرفیت دقیق باتری آن را فاش کرد

یک بلاگر چینی ویدیویی از کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو را منتشر کرده است که جزئیات قطعات داخلی از جمله ظرفیت باتری iPhone 13 Pro را فاش می‌کند.

با توجه به آغاز عرضه رسمی گوشی‌های خانواده iPhone 13 اپل، یک بلاگر فناوری چینی به نام WekiHome ویدیویی از کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو را منتشر کرده است. در این ویدیو بلاگر چینی جزئیات تمام قطعات مهم به کار رفته در آیفون پرو امسال را فاش کرده و حتی ظرفیت دقیق باتری آن را نیز به دست آورده است.

اپل در آیفون پرو امسال خود از یک باتری ۳،۰۹۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که نسبت به باتری ۲،۸۱۵ میلی‌آمپر ساعتی آیفون ۱۲ پرو بیش از 200mAh افزایش ظرفیت داشته و به گفته سازنده می‌تواند با هر بار شارژ، نسبت به نسل گذشته تا حداکثر ۱.۵ ساعت شارژدهی بیشتری را ارائه کند. این باتری به شکل L است و توسط شرکتی به نام Sunwoda Electronic Co تولید شده است.

کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو

به طور کلی قطعات داخلی iPhone 13 Pro تفاوت چندانی با مدل سال گذشته خود ندارد و فقط پیشرفت‌هایی در اینجا حاصل شده است. نکته جالب دیگر، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ۱۳ پرو است که توسط سامسونگ تولید می‌شود. غول کره‌ای همچنین تأمین کننده رم آیفون است، در حالی که شرکت ژاپنی Kioxia فلش مموری این گوشی را تولید کرده است. اپل همچنین از مودم ۵ جی X60 کوالکام در گوشی خود استفاده کرده و موتور Taptic نیز کمی کوچک‌تر از نسل گذشته شده است. ویدیوی کامل کالبدشکافی را می‌توانید در اینجا ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*