مکان های غیر قابل مشاهده

این مکان های مرموز در گوگل مپ هم غیر قابل مشاهده هستند!

در این مطلب برخی از مکان های غیر قابل مشاهده در گوگل مپ را به شما معرفی خواهیم کرد. گوگل مپ هیچ تصویر واضحی را از این مناطق نشان نمی‌دهد.

گوگل‌ مپ به دلایلی تصویر واضحی را از برخی مناطق به نمایش نمی‌گذارد. تعدادی از این مناطق به دلایل امنیتی و عده‌ای نیز به علل سیاسی در گوگل‌ مپ سانسور شده‌اند. کره شمالی از جمله مشهورترین مناطقی است که کاربران از طریق گوگل مپ قادر به دیدن آن نیستند. اگر شناخت این مکان‌های غیر قابل مشاهده برای شما جذاب محسوب می‌شود با ما همراه با شید تا با برخی از آن‌ها آشنا شوید.

مکان های غیر قابل مشاهده در گوگل مپ

1. پارک ملی تانتاکول در شیلی

مکان های غیر قابل مشاهده

پارک ملی تانتاکول یکی از مکان های غیر قابل مشاهده در گوگل مپ است. Google Maps تصویر دقیقی را از این پارک ملی که در شیلی واقع شده است در اختیار شما قرار نمی‌دهد و آن را تنها به صورت یک پیکان به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که علت نمایش داده نشدن این منطقه برخورداری آن از گونه‌های کمیاب جانوری است.

2. شهر تاریخی بابل در عراق

مکان های غیر قابل مشاهده

اگر قصد آشنایی با شهر تاریخی بابل عراق را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ گوگل مپ نروید، چرا که گوگل‌ مپ تصویر واضحی را از این منطقه به نمایش نمی‌گذارد و آن را شبیه به یک زمین کشاورزی نشان می‌دهد.

3. سد کووی در کارولینای جنوبی

مکان های غیر قابل مشاهده

یکی از معتبرترین کارخانه‌های کشور آمریکا بیشترین انرژی مورد نیاز خود را از سد کووی تأمین می‌کند. به همین دلیل گوگل‌ مپ تصویر واضحی را از این مکان که در کارولینای جنوبی قرار دارد نشان نمی‌دهد.

4. کاخ سلطنتی ملکه هلند

مکان های غیر قابل مشاهده

گوگل مپ تصویر واضحی را از کاخ سلطنتی ملکه هلند که در شهر آمستردام بنا شده است نشان نمی‌دهد. از این رو می‌توان گفت این کاخ نمونه دیگری از مکان های غیر قابل مشاهده در گوگل مپ است. لازم به ذکر است که در حال حاضر خانواده سلطنتی در این کاخ سکونت دارند.

5. سایتی مرموز در کشور روسیه

مکان های غیر قابل مشاهده

این مکان در بین مناطق قطبی سیبری و آلاسکا واقع شده است. طبق گفته کارشناسان نظامی، این سایت یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های نظامی دنیا محسوب می‌شود که تمام کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا را به صورت کامل مورد رویت قرار می‌دهد. تاکنون در ارتباط با این منطقه اظهارات بسیاری صورت گرفته است؛‌ اما درست یا غلط بودن آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

6. فرودگاه بین المللی بوفالو نیاگارا در نیویورک

مکان های غیر قابل مشاهده

برای نمونه دیگری از مکان های غیر قابل مشاهده در گوگل مپ می‌توان به فرودگاه بین‌المللی بوفالو اشاره کرد. لازم به ذکر است که با مراجعه به گوگل مپ تصویر واضحی را از این فرودگاه نخواهید دید و آن را به صورت یک تکه سفید مشاهده خواهید کرد.

7. فرودگاه توریشیما در ژاپن

مکان های غیر قابل مشاهده

گوگل‌ مپ تصویر واضحی را از فرودگاه توریشیما که در ساحل غربی ژاپن قرار گرفته است به نمایش نمی‌گذارد. مطابق با اخبار منتشر شده، کشور ژاپن در حال حاضر نیروهای امنیتی خود را در این منطقه که مرز ژاپن و کره جنوبی محسوب می‌شود مستقر کرده است.

8. دانشگاه Cornell در نیویورک

مکان های غیر قابل مشاهده

دانشگاه Cornell یازده سال پیش در شهر نیویورک بنا شد. با مراجعه به گوگل‌ مپ این مکان را به صورت شطرنجی می‌بینید. طبق گفته کارشناسان، آمریکا در این منطقه از گاز طبیعی الکتریسیته تولید می‌کند.

9. ساختمان Michael Aaf در یوتای آمریکا

مکان های غیر قابل مشاهده

کارشناسان مدعی شده‌اند که آمریکا در این منطقه سلاح‌های بیولوژیکی خود را آزمایش می‌کند و به همین دلیل گوگل مپ اجازه رویت این منطقه را به کاربران نمی‌دهد.

10. منطقه Vlissingen در هلند

مکان های غیر قابل مشاهده

منطقه Vlissingen از دیگر مناطقی است که گوگل‌ مپ تصویر واضحی را از آن ارائه نمی‌کند. این منطقه که در شهر آمستردام هلند واقع شده است هم‌اکنون پذیرای گارد امنیتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نمیدونم همه‌شون مثل گزینه‌ی ۱۰ غلط هست یا نه.
    ولی گزینه‌ی ۱۰ درست نیست، میتونسد این واژه رو سرچ کنید تا ببینید هیچ سانسوری نیست:
    Oosterhavenweg

    شاید هم تغییر کرده ولی این رو سرچ کنید دقیقن همونجایی که این عکس هست میبرتتون، فکر کنم یه انبار سوخته که خیلی هم واضح نشونش دادن.