تریلر سریال The Vikings: Valhalla

اولین تریلر سریال The Vikings: Valhalla را تماشا کنید

اولین تریلر سریال The Vikings: Valhalla – وایکینگ‌ ها: والهالا منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

در جریان رویداد اخیر سرویس نتفلیکس، از اولین تریلر سریال The Vikings: Valhalla رونمایی شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

چند ماه قبل، سریال وایکینگ‌ها با فصل ششم به پایان رسید و تصور بر این بود که پرونده‌ی این مجموعه بسته شده است اما حالا سرویس نتفلیکس، از ساخته شدن یک نسخه‌ی فرعی خبر داده که والهالا نام دارد. مایکل هرست (Michael Hirst) که سازنده‌ی سریال اصلی بود، مدیریت این پروژه را نیز برعهده داشته است.

داستان این نسخه‌، 100 سال پس از اتفاقات سریال اصلی رخ می‌دهد و پیرامون کاوشگر مشهور اسکاندیناویایی، لیف اریکسن (Leif Eriksson) است که پنج قرن زودتر از کریستف کلمب، به قاره‌ی آمریکا سفر کرد (البته از نظر تاریخی، افراد دیگری هم وجود داشته‌اند که این کار را زودتر انجام داده‌اند). این سریال همچنین به سال‌های پایانی عصر وایکینگ‌ها می‌پردازد؛ دوره‌ای که انگلستان در نهایت تصمیم می‌گیرد در مقابل آن‌ها ایستادگی کند. مایکل هرست همچنین به این نکته اشاره داشته که سریال از جایی آغاز می‌شود که «وایکینگ‌ها بیشتر بخش‌های انگلستان را به تسخیر خود در آورده‌اند و منطقه‌ی نرماندی را نیز تصاحب کرده‌اند».

تعدادی از وایکینگ‌های مشهور و افسانه‌ای همچون فریدیس اریکسدوتر (Freydis Eriksdotter) و هارالد هاردرادا (Harald Hardrada) نیز در این نسخه حضور دارند. پادشاه ویلیام یکم که به ویلیام فاتح (William the Conqueror) مشهور است نیز یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است.

اولین تریلر سریال The Vikings: Valhalla

از بازیگران این سریال می‌توان به لارا برلین، سم کورلت، بردلی فری‌گارد، فردیا گوستافسون، کرولین هندرسون، یوهانس هویکور یوهانسون و دیوید اوکس اشاره کرد.

اتفاقات والهالا اگرچه از نظر زمانی، یک قرن پس از دوره‌ی راگنار لودبروک رخ می‌دهد اما با ماجراهای پیشین در ارتباط خواهد بود و حتی تعدادی از مناطق آشنایی سریال اصلی، در این نسخه نیز استفاده شده است.

وایکینگ‌ ها: والهالا هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد. در صورت انشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*