فصل سوم سریال Ted Lasso

فصل سوم سریال Ted Lasso رسما تایید شد

جیسون سودیکیس و بیل لارنس، ساخته شدن فصل سوم سریال Ted Lasso – تد لاسو را به صورت رسمی تایید کردند. این فصل شامل 12 قسمت خواهد بود.

همان طور که انتظار می‌رفت، فصل سوم سریال Ted Lasso نیز ساخته خواهد شد و همانند فصل دوم، شامل 12 قسمت می‌شود.

پخش سریال تد لاسو از سال گذشته آغاز شد و به سرعت توانست طرفداران متعددی بدست بیاورد. این سریال کمدی حالا یکی از محبو‌ب‌ترین آثار سرویس اپل تی وی است و حتی توانست از نظر کسب نامزدی، در جوایز امی 2021 رکوردشکنی کند و چند جایزه مهم را به خانه ببرد. بدیهی بود که اپل بخواهد این سریال را ادامه دهد و حالا فصل سوم رسما تایید شده است.

تا اینجا، نیمی از فصل دوم در دسترس قرار گرفته و قسمت پایانی آن در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) پخش خواهد شد. اما تیم نویسندگی سریال از هم‌اکنون، ایده‌‌پردازی و توسعه‌ی داستان فصل سوم را آغاز کرده و حتی قرار است تا حقوق بازیگران نیز افزایش چشم‌گیری داشته باشد. شایعات همچنین به این مسئله اشاره دارند که اپل می‌خواهد فصل‌های بیشتری از این سریال بسازد و امیدوار است که فصل سوم تا تابستان سال 2022 آماده نمایش شود.

فصل سوم سریال Ted Lasso

پس از موفقیت‌های این سریال در جوایز امی، با اعضای تیم سازنده گفتگوهای مختلفی شد و سازنده سریال، بیل لارنس در کنار جیسون سودیکیس ضمن تایید فصل سوم، اعلام کردند که این فصل نیز در 12 قسمت ساخته خواهد شد.

فصل اول سریال در 10 قسمت ساخته شد و قرار بود که فصل دوم نیز 10 قسمتی باشد اما اپل برای فصل دوم، خواستار تولید دو قسمت بیشتر شد؛ یک قسمت کریسمسی (Carol of the Bells) و یک قسمت ویژه پیرامون ریش مربی (Beard After Hours). این دو اپیزود، هیچ ارتباطی با خط داستانی اصلی ندارند و به زندگی شخصیت‌های مختلف می‌پردازند. این دو قسمت البته بازخوردهای متفاوتی دریافت کردند؛ بعضی از مخاطبان، سازندگان را برای انجام یک کار متفاوت تحسین کردند و بعضی‌ها آن‌ها را اضافی و بی‌ارتباط خواندند.

از آنجایی که فصل سوم نیز در 12 قسمت ساخته می‌شود، می‌توان انتظار داشت که سازندگان ساختار مشابه‌ای را برای آن اتخاذ کنند؛ یعنی دو اپیزود کاملا متفاوت که از خط داستانی اصلی فاصله می‌گیرد. سازندگان اخیرا اعلام کرده‌اند که پیروزی در جوایز مختلف، تاثیری در رویکرد آن‌ها نسبت به سریال ندارد و همان مسیر سابق را ادامه خواهند داد.

فصل سوم سریال Ted Lasso در حال حاضر تاریخ پخش مشخصی ندارد اما همان طور که بالاتر هم اشاره شد، تهیه کنندگان انتظار دارند که تا تابستان سال آتی میلادی آماده‌‍‌ شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*