جعبه گشایی گوشی های سری آیفون 13

جعبه گشایی گوشی های سری آیفون 13 را در این ویدیو تماشا کنید

اپل به تازگی از گوشی های جدید خود یعنی خانواده iPhone 13 رونمایی کرد. در این ویدیو جعبه گشایی گوشی های سری آیفون 13 را مشاهده می‌کنید.

چند روز پیش یعنی در روز 23 شهریورماه، شرکت اپل به صورت رسمی از گوشی های سری آیفون 13 رونمایی کرد و از دوم مهرماه، این گوشی‌ها برای فروش در دسترس مشتریان قرار گرفت. خانواده آیفون 13 که در مدل‌های آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس عرضه می‌شود، از لحاظ ظاهری کمی تغییر پیدا کرده و به‌روزرسانی‌های سخت افزاری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی‌ها از پردازنده 5 نانومتری A15 Bionic بهره می‌برند و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی در نمایشگر برای اولین بار به مدل‌های پرو و پرو مکس اضافه شده است. این گوشی‌ها بسیار سریع‌تر از قبل شده‌اند که یکی از دلایل آن پردازنده قدرتمند A15 بایونیک و دیگری، افزایش حافظه رم مدل پرو مکس به 6 گیگابایت است. توانایی‌های دوربین نیز بهبود پیدا کرده‌اند و اکنون بسیار بهتر از همیشه می‌توانید با دوربین گوشی های آیفون 13 عکاسی کنید.

ویژگی‌های سری iPhone 13 بسیار بیشتر از این‌ها هستند، اما اکنون می‌خواهیم نگاهی به ویدیوی جعبه گشایی این خانواده بیندازیم. ظاهر جعبه گوشی‌ها کمی نسبت به سری قبل تغییر پیدا کرده و در راستای کمک به حفظ محیط زیست، از پلاستیک در جعبه استفاده نشده است. شارژر و قاب محافظ درون جعبه وجود ندارد و علاوه بر خود گوشی، شما می‌توانید کابل یو اس بی C به لایتنینگ، استیکرها اپل و دفترچه راهنما را در جعبه پیدا کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ گوشی های سری آیفون 13 را مشاهده کنید و از نزدیک با طراحی پرچمداران جدید اپل آشنا شوید.

ویدیوی جعبه گشایی گوشی های سری آیفون 13

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه