فصل دوم سریال Tiger King

فصل دوم سریال Tiger King اواخر آبان ماه پخش خواهد شد

در جریان رویداد اخیر سرویس نتفلیکس، فصل دوم سریال Tiger King – تایگر کینگ رسما تایید شد و در اواخر آبان ماه می‌توانید منتظر آن باشید.

فصل دوم سریال Tiger King همانند فصل قبل، بر روی زندگی «جوزف شریبوگل» ملقب به تایگر کینگ تمرکز دارد و از اواسط ماه نوامبر پخش می‌شود.

سریال مستند «ببر پادشاه» در ماه مارس 2020 از سرویس نتفلیکس پخش و به یکی از پرطرفداران سریال‌های این سرویس تبدیل شد. داستان در رابطه با یک فعال حقوق گربه‌های بزرگ به نام کارول بسکین (Carole Baskin) بود که به مبارزه با جوزف شریبوگل بر می‌خیزد؛ مرد خلافکاری که حیوانات را آزار می‌دهد و حتی یک قاتل را استخدام می‌کند تا بسکین را به قتل برساند.

تایگر کینگ به یک پدیده‌ی بزرگ تبدیل شد و بیش از 34 میلیون نفر آن را در 10 روز اول عرضه تماشا کردند. این سریال آن قدر موفق بود که قرار شد دو نسخه‌ی سینمایی نیز از آن ساخته شود: یکی با بازی کیت مک‌کینون و به تهیه کنندگی شرکت یونیورسال و دیگری با بازی نیکولاس کیج و به تهیه کنندگی شرکت آمازون.

فصل دوم سریال Tiger King

کسی انتظار نداشت که فصل دوم این سریال مستند نیز ساخته شود اما نتفلیکس این کار را انجام داده و حتی یک تیزر کوتاه از آن منتشر کرده است. تمدید شدن سریال برای یک فصل دیگر اگر چه غافل‌گیرکننده است اما با توجه به موفقیت فصل اول، یک تصمیم منطقی به نظر می‌رسد.

جوزف شریبوگل در حال حاضر زندانی است و چند ماه قبل قرار بود که از سوی دونالد ترامپ مورد بخشش قرار بگیرد! همچنین در این مدت، کارول بسکین موفق شده تا باغ وحش خصوصی او را تصاحب کند. فصل دوم احتمالا این اتفاقات جدید را پوشش خواهد داد.

نتفلیکس تاکنون چندین سریال مستند جنایی تولید کرده که موفق بوده‌اند و می‌توان انتظار داشت که مجموعه‌های بیشتری نیز در ادامه ساخته شوند. فصل دوم سریال Tiger King را می‌توانید در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان 1400) تماشا کنید. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*